Lenovo LOQ 17IRB8 Core i5-13400F/32GB/SSD 1TB/RTX 4060Ti 8GB/TWR 17l/LAN+WLAN/500W/WIN11 Home/černá
31 761 Kč
26 249 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Produkt: LENOVO LOQ desktop Modelová řada: LOQ 17IRB8 Provedení skříně: tower, 17l, kovová Systém chlazení: 1x čelní + 1x zadní ventilátor Barva: Raven Black = černá Part number: 90VH00CPMK Model Type: 90VH Chipset: INTEL® B760 Chipset Procesor: Intel® Core™ i5-13400F, 10-Cores (6P + 4E) / 16-Threads, P-core 2.5 až 4.6GHz, E-core 1.8 až 3.3GHz, 20MB Grafika: NVIDIA® GeForce RTX™ 4060 Ti 8GB GDDR6, 1x HDMI 2.1 FRL (7680x4320@60Hz), 3x DP 1.4a (7680x4320@120Hz), DirectX 12 Paměť/volný slot: 32GB (2x 16GB) UDIMM DDR4 3200, 2 sloty/ 0x volný, 32GB UDIMM max Úloižiště: SSD 1TB M.2 2280 PCIe® 4.0x4 NVMe® Optane memory: ne Možnosti úložiště: max 3x drive, 2x 3.5" HDD (2TB max) + 1x M.2 SSD (1TB max) Čtečka paměťových karet: ne Optická mechanika: bez mechaniky Expanzní sloty: 1x PCIe® 3.0 x1, full height 1x PCIe® 4.0 x16, full height 2x M.2 slots (1x pro WLAN, 1x pro SSD) Audio: High Definition (HD) Audio, Realtek® ALC623-CG kodek, bez reproduktorů, 2x audio jack Komunikace: BlueTooth 5.1 Síť: on-board ethernet 100/1000M, Wi-Fi® 6E, 11ax 2x2 Porty: čelní panel: 1x USB 3.2 Gen1, 1x USB 3.2 Gen2, 1x USB-C® 3.2 Gen1, 1x audio coombo-jack 3,5mm zadní panel: 1x HDMI® 1.4b, 1x VGA, 4x USB 2.0, 1x Ethernet (2.5GbE RJ-45), 1x audio-out (3.5mm) Klávesnice a myš: bez klávesnice a myši Operační systém: Microsoft Windows® 11 Home 64bit , při prvním spuštění možnost výběru mezi CZ, SK a EN jazykovou mutací Security Chip: Firmware TPM 2.0 integrovaný na chipsetu System management: ne Hmotnost: cca 8,4 kg Rozměry: 170 x 304 x 376 mm Zdroj: 500W, 92% Záruka PC: 2 roky kurýrem nebo carry-in Certifikace: ErP Lot 3, RoHS compliant Obrázek má pouze informativní charakter a nemusí nutně zobrazovat avizovaný model.Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.