Lenovo myš CONS "GO" Wireless Vertical - vertikální bezdrátová
1 537 Kč
1 270 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Lenovo Go Wireless Vertical Mouse Vertikální použití Naše ruce nejsou navrženy tak, aby byly ve vodorovné poloze na stole po dobu 8 hodin denně, přesto tak byly v minulosti navrženy myši. Bezdrátová vertikální myš Lenovo Go jde nad rámec normy a přináší zážitek, který kopíruje přirozenou formu potřesení rukou s 45° úchopem dlaně a revidovaným umístěním prstů pro optimální držení těla a vyšší produktivitu. Nová generace ergonomie Bezdrátová vertikální myš Lenovo Go, vyrobená s využitím nejnovějších poznatků ergonomie, poskytuje zážitek, který zvyšuje vaše pohodlí a produktivitu díky pohodlné opěrce rukou, svislému uchopení a zakřivení, které podporuje přirozenou polohu dlaně a prstů. Přírodní luxus Bezdrátová vertikální myš Lenovo Go je řešení vyrobené z ekologického korku, který poskytuje maximální pohodlí a úchop dlaně, palce a prstů. Snadno se také čistí díky UV povrchu odolnému proti polití. Prvotřídní výkon Získejte všechny funkce tradiční prémiové myši, jako jsou přizpůsobitelná tlačítka, tříúrovňové nastavitelné DPI a programovatelná boční tlačítka - s výhodou pokročilého ergonomického designu. TECHNICKÉ SPECIFIKACE Color Storm grey = šedá s přírodním korkem Battery Life Up to 18 months (may vary based on usage) Connection Type 2.4G Wireless via USB-A receiver; Supports Lenovo Unified Pairing Receiver; Weight 97 g Special Design Features Ergonomic vertical design (45-degree grip); UV-coated cork grip Mice Button 6 (default - left click, right click, scroll click, DPI, forward, backward); Button Life Left/right button - up to 3,000,000 clicks; Scroll click - up to 1,000,000 clicks DPI Three level adjustable, up to 2400 DPI; Default 1600 DPI Mouse Sensor Optical sensor Hardware Requirements Supported PC with USB-A port Power Requirement 1x AA battery (součást balení) Scrolling Scroll wheel (up/down) OS Requirements Windows 7, Windows 10, Windows 11 Rozměry: 62 x 104 x 63 mm Special/Added Features 3 programmable buttons via Lenovo Go Central software (download at https://support.lenovo.com/docs/lenovogo) Operating Temperature O°C - 40°C Relative Humidity (%) 20 - 95Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.