LENOVO NTB ThinkPad L13 Yoga Gen4 - i5-1335U, 13.3\" WUXGA IPS touch, 16GB, 512SSD, THb, HDMI, Int. Iris Xe, W11P, 3Y Onsite
31 840 Kč
27 405 Kč
22 649 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Lenovo ThinkPad L13 Yoga Gen 4
Part Number: 21FJ000ACK
Výkon
Procesor: Intel Core™ i5-1335U, 10C (2P + 8E) / 12T, P-core up to 4.6GHz, E-core up to 3.4GHz, 12MB
Grafická Karta: Integrated Intel Iris Xe Graphics
Chipset: Intel SoC Platform
Pameť: 16GB Soldered LPDDR5-4800
Úložisko: 512GB SSD M.2 2242 PCIe 4.0x4 NVMe Opal 2.0
Audio Chip: High Definition (HD) Audio, Realtek ALC3287 codec
Reproduktory: Stereo speakers, 2W x2, Dolby Audio™ Premium
Kamera: Front FHD 1080p + IR Hybrid with Privacy Shutter
Mikrofon: 2x, Array
Bateria: Integrated 46Wh
Napájací Adaptér: 65W USB-C (3-pin)
Design
Displej: 13.3" WUXGA (1920x1200) IPS 300nits Anti-reflection / Anti-smudge, 100% sRGB, Touch
Dotyková obrazovka: OGS, 10-point Multi-touch
Pero: Lenovo Integrated Pen
Klávesnica: Backlit, Czech / Slovak
Farba: Thunder Black
Materiál: Aluminium (Top), GFRP (Bottom)
Rozmery: 305 x 218 x 17.06 mm (12.0 x 8.58 x 0.67 inches)
Hmotnost: Starting at 1.32 kg (2.92 lbs)
Software
Operačný systém: Windows 11 Pro, Czech / Slovak / English
Konektivita
WLAN + Bluetooth: Intel Wi-Fi 6 AX201, 11ax 2x2 + BT5.1
Standartné porty
- 1x USB 3.2 Gen 1
- 1x USB 3.2 Gen 1 (Always On)
- 1x USB-C 3.2 Gen 2 (support data transfer, Power Delivery 3.0 and DisplayPort™ 1.4)
- 1x Thunderbolt™ 4 / USB4 40Gbps (support data transfer, Power Delivery 3.0 and DisplayPort™ 1.4)
- 1x HDMI, up to 4K/60Hz
- 1x Headphone / microphone combo jack (3.5mm)
Zabezpečení a soukromí
Čitačka otlačkov prstov: Touch Style, Match-on-Chip, Integrated in Power Button
Servis
Základná záruka: 1-year, Courier or Carry-in
Zahrnutý Upgrade: 1Y Premier TP Main WHB (CPN) (5WS1B09491), 3Y Onsite from 1Y Depot WHB (CPN) (5WS1E19064)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.