Lenovo sluchátka "GO" bezdrátový ANC s nabíjecí stanicí - černý
4 999 Kč
4 441 Kč
3 670 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Lenovo "GO" bezdrátový ANC Headset s nabíjecí stanicí - černý Náhlavní souprava Lenovo Go Wireless ANC Headset s certifikací Teams, je navržena tak, aby snižovala okolní hluk a udržovala produktivitu na cestách. Přijímač Bluetooth USB-A (USB pro model s nabíjecím stojánkem) poskytuje vynikající připojení Bluetooth. S certifikací Microsoft Teams a špičkovou technologií potlačení hluku, budou mít pracovníci v kanceláři i vzdálení pracovníci nástroje, které potřebují k vyladění rušivých vlivů a naladění se na svou práci – to vše v jedné náhlavní soupravě. == Certifikace Microsoft TEAMS; == Mody: Advanced Active Noise Cancellation, Environmental Noise Cancellation and Talk-through; == Nošení na levé a pravé straně; == Ztlumení mikrofonů otočením; == Trojitá konektivita: Duální Bluetooth + USB Audio; == Rychlé párování / Rychlé párování; == 1,5 hodiny plného nabití, až 35 hodin přehrávání; == podpora Lenovo Go Central (Software) Supported OS Windows 10 a vyšší Connectivity Bluetooth 5.0; Wired USB-C Cable; USB Receiver Power Requirement 5V, 1A Battery Capacity 610 mAh Battery Charging Time 1.5 hours Play Time 35 hours Cable Length/Type 1.3 m Wireless Operating Distance 10 m Controls Power/Bluetooth; Volume + / -; ANC on/off; Teams button; Mute / Unmute; Call control Audio Input Bluetooth 5.0; USB digital audio Microphone 2 microphones for ENC; 4 microphones for ANC Driver 40 mm Frequency Range 20 Hz - 20 kHz Impedance 32 Ohm Sensitivity 107 +- 3 dB Distortion < 3% Color Thunder Black Product Weight Headset 230 g; For model with Charging stand: Charging stand 356 g Included Accessory Lenovo USB-A Bluetooth Audio Receiver; USB-C to USB-C cable; Pouch; Charging stand Packed Dimensions (L x D x H) 260.5 x 85.5 x 346, mm Packed Weight 1,362.5 g (for model with charging stand) Operating Temperature 0 - 40° C Maximum Relative Humidity (%) 90%Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.