Lenovo TAB M8 (4th Gen 2024)+CASE+FILM MTK MT8768/4GB/64GB/8"HD/IPS/350nitů/multitouch/5MPx/WiFi/plast/Android 13/šedá
2 999 Kč
2 490 Kč
2 058 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Lenovo TAB M8 (4th Gen) verze 2024 + Clear Case + Film Součástí balení je průhledný kryt na záda tabletu a fólie na displej Modeová řada TB301FU Barva: Arctic Grey = šedá Použité materiály: plast Part number: ZAD00033CZ Model type: ZAD0 Chipset: MEDIATEK System-On-Chip Platform Procesor: MediaTek MT8768 (8C, 4x A53 @2.2GHz + 4x A53 @1.6GHz) Paměť: 4GB LP-DDR4x Interní úložiště: 64GB (e-MMC 5.1) rozšiřitelná via microSD (FAT32, 128GB max. nebo exFAT 1TB max.) Grafika: integrovaná na chipsetu = IMG PowerVR GE8320 GPU Displej: ADS, 8,0’’, HD (1280x800), 60Hz, 350 nitů, 60% NTSC, 16:10, 1000:1, anti-fingerprint, kapacitní 10-point multi-touch (bez podpory dotykového pera), 4x 80° pozorovací úhly, TÜV Low Blue Light (SW řešen) Fotoaparát-kamera: Zadní: 5,0MPx AF Přední: 2.0Mpx FF Integrované senzory/funkce: G-Sensor, ALS-Sensor, P-Sensor, GPS, WiFi direct (Miracast), WiFi Display, FM radio, Dotykové ovládání : multitouch (prsty), HW tlačítka (zap/vyp + hlasitost), bez podpory stylusu Audio: duální čelní reproduktor, mono mikrofon Komunikace: Bluetooth 5.0 Sítě: WiFi 11ac (1x1) Porty/sloty: 1x 3,5mm audio/mic jack, 1x microSD slot, 1x USB-C® 2.0 (s podporou Data Transfer, Power Delivery) Operační systém: Android™ 13 nebo novější Baterie: integrovaná 5100mAh Li-Polymer Výdrž baterie: až 13 hodin přehrávání on-line videa, browsing až 16 hodin Napájení: 5V / 2A (10W), USB-C® AC adapter, 100-240V, 50-60Hz, cca 4 hodiny do plného nabití Hmotnost: cca 320g Rozměry: 197.97 x 119.82 x 8.95 mm Záruka: 2 roky mail-in (1 rok na baterii) Certifikace: ENERGY STAR® 8.0, ErP Lot 6, ErP Lot 26, RoHS compliant, TÜV Rheinland® Low Blue Light Obrázek má pouze informativní charakter a nemusí nutně zobrazovat avizovaný model.Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.