Lenovo ThinkCentre Neo 30a 27 G4 AiO 27" FHD IPS/i7-13620H/16GB/1TB SSD/DWD-RW/3yOnsite/Win 11 Pro/černá
34 290 Kč
31 821 Kč
26 298 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
VÝKON Procesor : Intel® Core™ i7-13620H, 10C (6P + 4E) / 16T, P-core 2,4 / 4,9 GHz, E-core 1,8 / 3,6 GHz, 24 MB Grafika : Integrovaná grafika Intel® UHD Graphics Čipová sada : Platforma Intel® SoC Paměť : 1x 16GB SO-DIMM DDR4-3200 Paměťové sloty : Dva sloty DDR4 SO-DIMM s podporou dvou kanálů Maximální paměť : Až 16 GB DDR4-3200 Úložiště : 1TB SSD M.2 2280 PCIe® 4.0x4 NVMe® Opal 2.0 Podpora úložiště : Až dva disky, 1x 2,5" HDD + 1x M.2 SSD • 2,5" HDD až 1TB • M.2 SSD až 1TB Pro instalaci úložiště HDD jsou zapotřebí montážní sady. Sady jsou dodávány pouze s modely HDD. Čtečka paměťových karet : Ne Optická mechanika : DVD±RW Audio čip : Zvuk ve vysokém rozlišení (HD), kodek Realtek® ALC256 Reproduktory : 3Wx2 Kamera : 5,0 MP + IR Mikrofon : 2x Zdroj napájení : 90W 89% adaptér DESIGN Obrazovka : 27" FHD (1920x1080) IPS 250nits Antireflexní, 72% NTSC Dotyková obrazovka : Ne Klávesnice : Bezdrátová klávesnice Calliope, černá, čeština / slovenština Myš : Bezdrátová myš Calliope, černá Rozšiřující sloty : Dva sloty M.2 (jeden pro WLAN, jeden pro SSD) Barva pouzdra : Raven Black Form Factor : AIO (27 palců) Rozměry (ŠxHxV) : 474,1 x 207,5 x 613,1 mm (18,67 x 8,17 x 24,14 palce) Hmotnost : 8,11 kg (17,88 liber) KONEKTIVITA Ethernet : Integrovaný 100/1000M WLAN + Bluetooth : Intel® Wi-Fi® 6 AX201, 11ax 2x2 + BT5.1 Zadní porty 2x USB 2.0 2x USB 3.2 Gen 2 1x HDMI® výstup 1x Ethernet (RJ-45) 1x napájecí konektor Kabel monitoru : Ne ZABEZPEČENÍ A SOUKROMÍ Bezpečnostní čip : Firmware TPM 2.0 integrovaný v SoC SERVIS Základní záruka : 1 rok, Onsite Zahrnutý upgrade : Upgrade 3Y Onsite z 1Y Onsite Další certifikace TÜV Rheinland® bez blikání TÜV Rheinland® Low Blue Light Nízká hlučnost TÜV Rheinland® SOFTWARE Operační systém : Windows® 11 Pro, česky / slovensky / anglicky Dodávaný software : ŽádnýParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.