Lenovo ThinkCentre Neo 50q G4 Tiny i5-13420H/16GB/512GB SSD/3yOnsite/Bez OS/černá
11 990 Kč
11 773 Kč
9 730 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
VÝKON Procesor : Intel® Core™ i5-13420H, 8C (4P + 4E) / 12T, P-core 2,1 / 4,6 GHz, E-core 1,5 / 3,4 GHz, 12 MB Grafika : Integrovaná grafika Intel® UHD Graphics Čipová sada : Platforma Intel® SoC Paměť : 1x 16GB SO-DIMM DDR4-3200 Paměťové sloty : Dva sloty DDR4 SO-DIMM s podporou dvou kanálů Maximální paměť : Až 32 GB DDR4-3200 Úložiště : 512GB SSD M.2 2280 PCIe® 4.0x4 NVMe® Opal 2.0 Podpora úložiště : Až dva disky, 1x 2,5" HDD + 1x M.2 SSD • 2,5" HDD až 1TB • M.2 SSD až 1TB Čtečka paměťových karet : Ne Optická mechanika : Ne Audio čip : Zvuk ve vysokém rozlišení (HD), kodek Realtek® ALC256 Reproduktory : 2Wx1 Mikrofon : Ne Zdroj napájení : 65W 89% adaptér Klávesnice : Klávesnice USB Calliope, černá, čeština / slovenština Myš : Myš USB Calliope, černá Volitelné periferie : 2,5" držák HDD Rozšiřující sloty : Dva sloty M.2 (jeden pro WLAN, jeden pro SSD) Barva pouzdra : Černá Adaptér Cage : Ne Montáž : 1x držák VESA Form Factor : Tiny (1l) Rozměry (ŠxHxV) : 179 x 182,9 x 36,5 mm (7,05 x 7,2 x 1,44 palce) Hmotnost : 1,11 kg (2,45 lb) KONEKTIVITA Ethernet : Integrovaný 100/1000M WLAN + Bluetooth : Intel® Wi-Fi® 6 AX201, 11ax 2x2 + BT5.1 Přední porty 1x USB-C® 3.2 Gen 2 (podpora přenosu dat a nabíjení 5V@0,9A) 1x USB 3.2 Gen 2 (vždy zapnuto a nabíjení 5V@2.1A) 1x kombinovaný konektor pro sluchátka / mikrofon (3,5 mm) Volitelné přední porty (nakonfigurováno) : Ne Zadní porty 2x USB 2.0 2x USB 3.2 Gen 2 1x HDMI® 2.1 TMDS 1x DisplayPort™ 1.4 1x Ethernet (RJ-45) Volitelné zadní porty (nakonfigurováno) :Ne Kabel monitoru : Ne ZABEZPEČENÍ A SOUKROMÍ Bezpečnostní čip Firmware TPM 2.0 integrovaný v SoC Bezpečnostní slot Kensington®, 3 x 7 mm Spínač narušení šasi : Ano OVLADATELNOST Řízení systému : Non-vPro® SERVIS Základní záruka 1 rok, na místě Zahrnutý upgrade Upgrade 3Y Onsite z 1Y Onsite CERTIFIKACE ErP šarže 3 a šarže 7 Certifikace TCO 9.0 V souladu s RoHS SOFTWARE Operační systém : Žádný Dodávaný software : ŽádnýParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.