Lenovo ThinkSmart Bar XL - soundbar s mikrofony pro MS Teams Rooms, Zoom Rooms
11 352 Kč
9 382 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Vysoce výkonný soundbar Lenovo ThinkSmart Bar XL představuje šanci, jak dosáhnout na videokonference s profesionálním zvukem. Nabízí certifikaci MS Teams Rooms, kompatibilitu se Zoom Rooms, Bluetooth 5.0, USB-A, USB-C, 4 reproduktory, 4 integrované mikrofony a 2 dodatečné mikrofony s kabelem o délce 6 metrů. Ohromující zvuk Zajistěte, aby byl každý během hovorů a videokonferencí slyšet nahlas a jasně. Čtyři stereo reproduktory ThinkSmart Bar poskytují maximální čistotu zvuku s intenzitou až 97 dB. A čtyři vestavěné mikrofony s formováním paprsku zajišťují pohlcující zvukový zážitek v zasedací místnosti díky širokoúhlému 180° pokrytí. Integrované DSP eliminuje rušivé ozvěny a zvuky v pozadí. Bezproblémová integrace S hmotností 1,9 kg lze lehký ThinkSmart Bar postavit na stůl nebo jej připevnit na zeď nebo displej. Jeho propracovaný design a kompatibilita s Microsoft Teams Rooms a Zoom Rooms zajistí, že se hodí do jakéhokoli prostředí. Snadno se integruje s dalším zařízením nebo může být nastaven jako samostatná jednotka. TECHNICKÁ SPECIFIKACE Reproduktory : 4 stereo reproduktory Až 97 dB 20+20W výkon Vestavěné DSP pro redukci ozvěn a okolního hluku Frekvence 250Hz-20KHz Mikrofony 4 vestavěné reproduktory s formováním paprsku 180° pokrytí Rozsah až 8,5 m* Frekvence 300Hz-8KHz * Pro řešení X-Large jsou k dispozici dva satelitní mikrofony. Tlačítka Zapnutí Ztlumení Párování přes Bluetooth® Zvýšení/snížení hlasitosti Konektivita USB-A 2.0 USB-C Bluetooth® 5.0 přes telefon Rozměry 55 mm x 800 mm x 90 mm Hmotnost 1,9 kg Upevnění Samostatně/na stole Možnost upevnění na zeď nebo displej Certifikáty a kompatibilita Certifikát Microsoft Teams Rooms Kompatibilní se Zoom RoomsParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.