LG MT IPS LCD LED 23, 8" 24MP60G - IPS panel, 1920x1080, D-Sub, HDMI, DP, AMD freesync
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
LG MT IPS LCD LED 23, 8" 24MP60G
EAN: 8806091246394
Technické specifikace
- Velikost: 24"
- Typ displeje: FHD
- Barevný gamut: NTSC 72% (CIE1931)
- Barevná hloubka: 16,7 mil
- Rozteč pixelů: 0,2745 x 0,2745 mm
- Doba odezvy: 5ms (GtG at Faster), 1ms MBR
- Obnovovací frekvence: 75 Hz
- Poměr stran: 16:9
- Rozlišení displeje: FHD
- Řešení: 1920 x 1080
- Jas: 200 cd (min.) / 250 cd (typ.)
- Kontrastní poměr: 600:1 (min.), 1000:1 (typ.)
- Úhel pohledu: 178° (R/L), 178° (U/D)
- Povrchová úprava: Anti Glare
Vstupy/Výstupy
- HDMI: Ano x 1
- DisplayPort: Ano x 1
- D-Sub: Ano x 1
- Výstup pro sluchátka: Ano
Napájení
- Typ: Externí napájení
- Vstup: 100 - 240 V stř., 50/60 Hz
- Úsporný režim/režim spánku (max.): < 0,3 W
- DC vypnuto: < 0,3 W
- Spotřeba energie (typ.): 16 W
- Spotřeba energie (max.): 18 W
Speciální funkce
- Režim slabosti barev: Ano
- Adaptivní synchronizace: AMD FreeSync ™
- Černý stabilizátor: Ano
- Dynamic Action Sync: Ano
- Crosshair: Ano
- Flicker Safe: Ano
- Inteligentní úspora energie: Ano
- Režim čtečky: Ano
- Super rozlišení +: Ano
- Ovládání na obrazovce (OSC): Ano
- Technologie redukce rozmazání pohybu: Ano
Rozměry/Hmotnosti
- Se stojanem (ŠxVxH): 21,2" x 16,3" x 8,3"
- Bez stojanu (ŠxVxH): 21,2" x 12,6" x 1,5"
- Přepravní rozměry (ŠxVxH): 26,1" x 5,6" x 15,3"
- S váhou stojanu: 7,3 liber
- Bez stojanu: 5,9 liber
- Přepravní váha: 9,9 liber
Záruka/UPC
- Omezená záruka: 1 rok Díly a práce
- UPC: 195174007846
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.