Monochromatická laserová tiskárna Brother, HL-L6400DW, PCL6, 1200dpi, 512MB, USB 2.0, Ethernet, WiFi, duplex
17 744 Kč
16 467 Kč
13 609 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HL-L6400DW Vysokorychlostní profesionální monochromatická laserová tiskárnaNajděte nové obchodní příležitosti s tímto robustním zařízením. Nabízí vynikající možnosti manipulace s papírem, vysoké rychlosti tisku a nové volitelné vysokokapacitní tonerové kazety, které významně snižují náklady na tisk. To vše dělá z této tiskárny ideální zařízení pro váš byznys.
Hlavní vlastnosti
Vysoké rychlosti tisku až 50 str./min.
Vynikající manipulace s papírem, kapacitu 570 listů papíru lze rozšířit až na 2650 listů
Startovací tonerová kazeta na 12000 stran a volitelná ultra vysokokapacitní tonerová kazeta až na 20000 stran
Snadno ovladatelný dotykový displej s úhlopříčkou 4,5 cm
Vylepšené zabezpečení dokumentů a přihlašování uživatelů při přímém tisku s integrovanou čtečkou NFC
Vlastnosti a specifikace
Monochromatický typ tiskárny
Barevný, dotykový LCD displej
Velikost displeje 4,5 cm
Klasifikace laseru třída 1 (IEC 60825-1:2007)
Maximální formát papíru A4
Paměť 512 MB
Procesor Cortex-A9 800 MHz
Laserová technologie
Možnosti připojení
NFC - podporuje NFC karty pro bezpečné ověření a mobilní zařízení Android s podporou NFC
USB rozhraní - USB 2.0, zadní port USB Host pro externí čtečku karet
Wi-Fi Direct - ano
Mobilní konektivita
Podporuje - AirPrint, Android Print Service Plugin, Cortado Cloud Print™, Google Cloud Print 2.0, iPrint&Scan, Mopria, NFC, Wi-Fi Direct™
Rozměry a hmotnost
Rozměry balení - 497 x 492 x 531 (Š x H x V) mm
Hmotnost balení - 16 kg
Rozměry zařízení - 400 x 396 x 288 (Š x H x V) mm
Hmotnost zařízení - 13,4 kg
Spotřeba energie
Provoz - 770 W
Vypnuto - 0.04 W
Obvyklá spotřeba elektřiny - 2.379 kWh / týden
Ekologický štítek Blue Angel, ekologický štítek Energy Star,
ekologický štítek Nordic Swan: ano
Tisk
Rychlost oboustranného tisku na A4 - 24
Rychlost tisku na A4 - 50
Rozlišení až 1200 x 1200 dpi
Automatický oboustranný tisk - ano
Doba vytištění prvního výtisku < než 7.5 sekund
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.