Canon i-SENSYS LBP361dw - černobílá, SF, duplex, PCL, USB, LAN, Wi-FI, A4 (61 str./min)
18 912 Kč
17 469 Kč
14 438 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Canon i-SENSYS LBP361dw - výkon a produktivita
Rychlost tisku: 61 str./min
Typ zařízení: Laserová tiskárna
Duplexní tisk: Ano
Maximální kapacita papíru: 4 300 listů
Připojení: USB, LAN, Wi-Fi
Vyšší efektivita díky rychlému tisku
Posuňte efektivitu podnikání na vyšší úroveň.
Využijte výhod kompaktního designu a robustního zabezpečení.
Zvýšená produktivita
Bez problémů vkládejte různé typy médií.
Vytvářejte velké objemy dokumentů s maximální kapacitou 4 300 listů.
Všestranné možnosti tisku
LBP361dw může fungovat jako standardní stolní tiskárna nebo jako velká pracovní stanice.
Robustní zabezpečení
Zajistěte ochranu vašich dokumentů a zařízení před viry nebo hackerskými hrozbami.
Mezi funkce patří šifrovaný zabezpečený tisk, ověření systému při spuštění a ochrana sítě.
Možnosti připojení
Připojuje se standardně k síti Wi-Fi a snadno se spárujte s funkcí Wi-Fi Direct.
Cloudový tisk bez ovladačů je také možný s nativní podporou aplikace Universal Print od společnosti Microsoft.
Specifikace
- Rozlišení tisku: Až 1 200 × 1 200 dpi
- Jazyky tiskárny: UFRII (Ultra Fast Rendering), PCL5e4, PCL6, Adobe PostScript3
- Typ rozhraní: USB 2.0 Hi-Speed, 10BASE-T/100BASE-TX/1000Base-T, Wi-Fi – 802.11b/g/n, bezdrátové přímé připojení
- Kompatibilita s operačním systémem: Windows 11 / Windows 10 / Windows 8.1Server 2022 / Server 2019 / Server 2016 / Server 2012R2 / Server 2012 / Mac OS X verze 10.12 a vyšší, Linux
Obecné vlastnosti
- Doporučený měsíční objem tisku: 3 000 až 16 000 stran za měsíc
- Pracovní využití: Maximálně 275 000 stran za měsíc
- Rychlost procesoru: 1,6 GHz × 2
- Paměť: 2 GB
- Úložiště: 32GB úložiště eMMC (15GB volného místa)
Spotřební materiál
Standardní kazeta: 073 (27 000 stran)
Příslušenství a možnosti
4× podavač papíru PF-J1 (zásobník na 550 listů), jednotka velkokapacitního zásobníku papíru PD-H1 (zásobník na 2 000 listů), podavač obálek EF-B1 (zásobník podavače obálek), sada pro tisk čárových kódů D1 (Barcode Printing Kit-D1), sada písem PCL A1 (PCL Font Set-C1), sada Maintenance Kit – D1 (sada Maintenance Kit zahrnující fixační jednotku, přenosový válec a zvedací válec).
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.