Nedis WIFICO20CWT - WiFi Chytrá IP Kamera | Otáčení / Náklon | Full HD 1080p | Venkovní | Vodotěsný

MARATON
- 5%
SLEV

ilustrační foto

Nedis WIFICO20CWT - WiFi Chytrá IP Kamera | Otáčení / Náklon | Full HD 1080p | Venkovní | Vodotěsný
Obj. číslo
AG714771
OEM
WIFICO20CWT
Výrobce
Nedis
Věrnostní body: 166
0 hodnocení
MARATON SLEVMARATON SLEVMARATON SLEV
Skladem 3 ks, v úterý u Vás

3 509 Kč

3 322 Kč

2 745 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 3 322 Kč
Skladem 3 ks, v úterý u Vás

3 322 Kč

3 509 Kč

2 745 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

SmartLife Venkovní Kamera Wi-Fi | Full HD 1080p | IP65 | Cloudové Úložiště (volitelně) / Interní 16 GB | 12 V DC | Se snímačem pohybu | Noční vidění | Android™ / IOS | Bílá Domácí automatizace je opět o něco jednodušší. Tuto snadno ovladatelnou Chytrou Venkovní IP Kameru lze jednoduše připojit k Wi-Fi síti za účelem sledování venkovních oblastí Vašeho domu a záznamu jakéhokoliv zvuku a pohybu. Full HD Rozlišení Aby dosáhla naprosto čistého obrazu, pořizuje záznam v Full HD rozlišení (1920 × 1080 pixelů). Díky režimu nočního snímání s dosahem 15 metrů kamera navíc pořizuje stejně kvalitní obraz i v noci. Vodotěsný Tato IP kamera opatřená mimořádně odolným pouzdrem s ochranou proti vniknutí vody obsahuje velkorysou interní paměť o velikosti 16 GB. Křišťálová čistota Kamera nahrává Full HD videa a obrazy o velikosti 1920 × 1080 pixelů pomocí 1/3" CMOS senzoru pro křišťálově čisté rozlišení a spouští se po detekci zvuku či pohybu. Obousměrná komunikace Pomocí kamery je možné komunikovat díky aktivnímu obousměrnému mluvení i poslechu - což znamená, že pokud jsou v dosahu lidé, lze ji použít podobným způsobem jako telefon. Snadná instalace S jednotkou se dodává nástěnný držák a stručná příručka, která zajistí že vše nainstalujete během okamžiku. Informace o zařízení Nedis SmartLife Objevte širokou a neustále se rozvíjející škálu produktů - například žárovky, spínače, zástrčky, senzory a kamery - které lze ovládat prostřednictvím intuitivní a jednoduché aplikace. Ať již sháníte jednoduchou chytrou žárovku nebo zástrčku nebo chcete automatizovat celý dům, začněte objevovat, jak je v současné době chytrá technologie dostupná. Vlastnosti • Chytrá Venkovní IP Kamera - poskytuje snadno instalovatelný a bezdrátově připojený bezpečnostní systém pro venkovní oblasti Vašeho majetku. • Full HD rozlišení - pro nahrávání křišťálově čistého záznamu • Snadné připojení přímo k Vaší síti Wi-Fi - není vyžadován žádný samostatný adaptér • Dodává se s držákem • Plně podporována všemi ostatními produkty řady Nedis® SmartLife. Obsah balení IP camera Power adapter Camera mount Adhesive pad Quick start guide Specifikace produktu Barva Bílá Vestavěný mikrofon Ano Typ zdroje napájení Síťové napájení Materiál Plast Zástrčka Euro / Typ C (CEE 7/16) Funkce záznamu v cloudu Ano Integrované reproduktory Ano Kompatibilní s Nedis® SmartLife Úhel záběru 110 ° Obrazový čip 1/3" CMOS LED 1 Příslušenství Držák Kamery AC Adaptér EU Zástrčka Vstupní proud 1 A Bezdrátová technologie Wi-Fi IP krytí IP65 Délka kabelu napájecího adaptéru 1.50 m Maximální vysílací výkon 15 dBm Noční vidění 15 m Maximální zisk antény 3 dBi Infračervené noční vidění Ano Objektiv 2.8 mm Snímků za sekundu 25 fps Typ skladování Interní 16 GB Cloudové Úložiště (volitelně) Vstupní napájecí konektor(y) DC 5,5 x 2,1 mm Maximální spotřeba energie 12 W Maximální rozlišení Full HD 1080p Úhel náklonu 85 ° Megapixel 2 MPixel Stupně natočení 355 ° Provedení kamery PTZ Kamera Podpora napájení přes ethernet Ne Rybí oko Ne Se snímačem pohybu Ano Aplikace ke stažení pro Android™ IOS Vysílací frekvenční rozsah 2400 - 2483.5 MHz Vstupní napětí 12 V DC Rozsah provozních teplot -20 - 50 °C

Parametry

Druh zboží

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29244 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.