Netgear 8P Gbit Unmanaged Switch, 1x 10G SFP+
4 155 Kč
2 784 Kč
2 301 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Netgear 8-Port Gigabit Ethernet Unmanaged Switch with 1 dedicated 10G SFP+ Port - GS108X
Společnost Netgear, která stále více vychází vstříc potřebám rozšiřujících se firem, uvedla na trh svůj nejnovější nespravovaný switch, který nese označení GS108X. Tento switch disponuje osmi 1 Gbit porty a jedním 10 Gbit SFP+ portem pro možnosti využití uplinku na delší vzdálenosti.
Výkonný a přesto cenově výhodný
Přepínač GS108X je energeticky úsporný, což kromě příznivé ceny přináší i další úspory nákladů. Zároveň je konstruován tak, aby vydržel, a přísně testován, aby poskytoval spolehlivost, kterou dnešní moderní firmy potřebují.
Konektivita na dosah firem
S přibývajícím počtem zařízení potřebných ke každodennímu provozu mohou majitelé firem zjistit, že jejich připojení k síti Ethernet na směrovači již přesáhlo možnosti, a právě k tomu se hodí přepínač GS108X. Toto řešení poskytuje bezproblémové připojení k routeru (např. Netgear PR60X) nebo základnímu přepínači pro výkonné síťové připojení s menším počtem portů bez snížení kvality. Přepínač GS108X vyžaduje jen minimální správu, a proto jej lze snadno nastavit a používat i ve firmách, která nemusí mít specializovanou IT podporu.
Vlastnosti
Počet Gbit portů: 8
SFP+ portů: 1
Počet MAC záznamů: 16000pol.
Velikost vyrovnávací paměti: 768Kbit / 0.75Mbit
Napájecí zdroj: Externí napájecí adaptér
Maximální spotřeba energie: 5,7W
Fyzické specifikace:
Rozměry: ( š x h x v ) 236 x 101 x 27 mm
Hmotnost : 0,58 kg
Záruka
Omezená doživotní záruka na hardware Netgear proSAFE ®.
Na tento produkt je poskytována omezená doživotní záruka, která platí pouze v případě, že byl zakoupen u autorizovaného prodejce společnosti NETGEAR, a vztahuje se na nemodifikovaný hardware, ventilátory a interní napájecí zdroje - nikoli na software nebo externí napájecí zdroje, a vyžaduje registraci produktu na adrese https://www.netgear.com/business/registration do 90 dnů od zakoupení; podrobnosti naleznete na adrese https://www.netgear.com/about/warranty.
Podpora
Pokročilá technická podpora ProSUPPORT 24x7 po telefonu po dobu 90 dnů (vzdálená diagnostika prováděná našimi technickými odborníky pro rychlé řešení technických problémů). Pokrytí ProSUPPORT lze prodloužit zakoupením smlouvy na 1, 3 nebo 5 let.
Doživotní pokročilá technická podpora ProSUPPORT 24x7 prostřednictvím chatu.
Obsah balení
Nespravovaný přepínač Netgear GS108X.
Napájecí adaptér.
Sada pro montáž na stěnu.
Instalační příručka.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.