TP-Link LiteWave switch LS1008G (8xGbE, fanless)
559 Kč
482 Kč
398 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link LiteWave switch LS1008G
Produktové číslo: 6935364085476
Obecný popis
TP-Link LS1008G je 8-portový stolní switch. Ideální pro domácnosti a malé podniky.
Hlavní vlastnosti
- 8x RJ45 porty s automatickou adaptací 10/100/1000Mb/s.
- Podpora Auto-MDI/MDIX.
- Technologie Green Ethernet pro úsporu energie.
- Řízení toku IEEE 802.3x pro spolehlivý přenos dat.
- Design bez ventilátoru pro tichý provoz.
- Plug and play instalace bez nutnosti konfigurace.
Technické specifikace
Hardware
- Standardy a protokoly: IEEE 802.3i/802.3u/ 802.3ab/802.3x.
- Rozhraní: 8× 10/100/1000Mbps, Auto-Negotiation, Auto-MDI/MDIX Ports.
- Ventilátor: Fanless.
- Externí napájecí zdroj: 9VDC / 0.6A.
- Rozměry: 5.0 × 2.6 × 0.9 in. (127 × 66.5 × 23 mm).
- Maximální spotřeba energie: 3.9W.
Výkon
- Přepínací kapacita: 16 Gbps.
- Rychlost předávání paketů: 11.9 Mpps.
- MAC adresa tabulka: 4K.
- Velikost bufferu: 1.5 Mb.
- Jumbo Frame: 16 KB.
Software
- Pokročilé funkce: Green Technology, 802.3X Flow Control, Back Pressure.
- Metoda přenosu: Store and Forward.
Certifikace a prostředí
- Certifikace: CE, FCC, RoHS.
- Provozní teplota: 0°C~40°C (32°F~104°F).
- Skladovací teplota: -40?~60? (-40?~140?).
- Provozní vlhkost: 10% ~ 90% nekondenzující.
- Skladovací vlhkost: 5%~90% nekondenzující.
Balení obsahuje
- 8-Portový 10/100/1000Mbps stolní switch.
- Napájecí adaptér.
- Instalační příručka.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.