OUKITEL WP23 Orange - 6.51" HD+ TFT/720x1600/Octa-core/4GB+64GB/13Mpx/5Mpx/4G/LTE/GPS/10600mAh/Android 13
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
OUKITEL WP23 Orange Novinka Oukitel WP23 přichází na trh především pro uživatele náročné na výdrž baterie. Je vybaven 6.51" HD+ displejem a je poháněn osmijádrovým procesorem MediaTek Helio MT6765, kterému sekunduje paměť 4 GB RAM + 64 GB ROM. Můžete se pochopitelně spolehnout na jeho všestrannost, která je zaručena díky krytí IP68 & IP69K & MIL-STD-810H. Kapacita baterie 10 600 mAh Vám zaručí, že nebude muset telefon neustále nabíjet a bude se na něj moci vždy spolehnout. A to i jako powerbanku, kterou máte vždy u sebe. Technická specifikace: Operační systém: Google Android 13.0 Jazyk: CZ, SK a další Procesor: MediaTek Helio MT6765 2.0 GHz, Octa core Paměť RAM: 4 GB Paměť interní: 64 GB Displej: 6,51" HD+ TFT, PPI: 269, 20.5:9 Rozlišení: 720*1600 (85% pokrytí) DUAL SIM: Ano (2x nanoSIM - 4G) Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac Mobilní sítě: 2G: GSM:B2/B3/B5/B8 3G: WCDMA B1/B8 4G: FDD-LTE B1/B3/B7/B8/B19/B20 Kamera přední: 5.0 MPx přední Kamera zadní 13 MPx + 2.0 MPx zadní Noční vidění: Ne Ovládání: Dotykové OTG Ano G-Sensor (Akcelerometr): Podporován Notifikační dioda: Ne Rozšiřitelnost: 1x microSDHC (až 1 TB) Video: 1080p 30FPS, 3GP, MP4, AVI atd. Audio: AMR, MP3, WAV atd. Obrázky: GIF, BMP, PNG atd. Email: Podporován Komunikace: Skype, Google Talk, email, webový prohlížeč, Youtube atd. Data: EDGE, 3G, HSDPA, HSUPA, 4G/LTE Bluetooth: 5.0 FM rádio: Ano GPS: Ano GLONASS: Ano BEIDOU: Ano Galileo: Ano NFC: Ano Otisk prstu: Ano Kompas: Ano Gyroskop: Ne Barva: Oranžová Baterie: Li-ion polymer 10 600 mAh Napájecí adaptér: 5V (2A) Bezdrátové nabíjení: Ne Rychlonabíjení: Ano 15 W Reverzní nabíjení: Ano Certifikáty: IP68, IP69K, MIL-STD-810H Doba provozu: Až 55 hodin běžného provozu Hmotnost telefonu: 355g Hmotnost celého balení: 701g Rozměry zařízení: 174 x 82,2 x 17,4 mm (šířka x výška x hloubka) Rozměry krabice: 205 x 205 x 38 mm (výška x šířka x hloubka) Obsah balení: 1x mobilní telefon WP23 Orange 1x nabíjecí adaptér 1x kabel USB - USB-C 1x malý manuál 1x záruční list 1x vypichovací špendlíkParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.