Philips HX3675/13 Sonicare 3100, set zubních kartáčků, pro dospělé, 31000 kmitů/min, časovač, tlakový senzor, bílý
1 951 Kč
1 612 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Sonický elektrický zubní kartáček HX3675/13
Naše unikátní sonická technologie vám přináší efektivní a šetrné čištění
Silné vibrace vláken vhánějí do mezizubních prostor a podél linie dásní mikrobublinky pro pocit osvěžení. Za pouhé 2 minuty získáte stejný účinek jako po dvouměsíčním čištění manuálním kartáčkem. 31 000 pohybů kartáčku za minutu jemně čistí vaše zuby, odstraňují zubní plak a zajišťují výjimečné každodenní čištění.
Zabudovaný tlakový senzor chrání vaše zuby a dásně
Zabudovaný tlakový senzor automaticky zjistí tlak, který vyvíjíte, upozorní vás a automaticky sníží vibrace zubního kartáčku, aby vám pomohl ochránit dásně. Kartáček začne jemně vibrovat a tím vás upozorní, že byste měli zmírnit tlak. 7 z 10 lidí uvádí, že jim tato funkce pomohla čistit si zuby lépe.
Vždy víte, kdy vyměnit hlavici kartáčku
Všechny kartáčkové hlavice se časem opotřebovávají, takže ty své budete chtít kontrolovat, abyste si stále zajistili skvělé čištění. Naše technologie BrushSync sleduje, jak dlouho kartáčkovou hlavici používáte a jak pilně jste si zuby čistili. Připomenutí výměny technologie BrushSync na rukojeti a krátké pípnutí vás upozorní, když je čas ji vyměnit.
Až 3x lepší odstranění plaku než při použití manuálního zubního kartáčku
Je klinicky prokázáno, že elektrický zubní kartáček Sonicare s inovativní sonickou technologií odstraňuje až 3x více plaku než manuální zubní kartáček. Odstraňuje plak ze zubů a dásní a přitom vaše dásně chrání.
Specifikace
Technologie Smart Sensor | |
---|---|
Připomenutí výměny technologie BrushSync | Vždy víte, kdy vyměnit hlavice kartáčku |
Tlakový senzor | Upozornění na příliš velký tlak čištění |
Režimy | |
Clean | Pro výjimečné každodenní čištění |
Výkon čištění | |
Výkon | Odstraňuje až 3x více plaku |
Frekvence | Až 31 000 stěrů za minutu |
Časovač | Quadpacer a SmarTimer |
Kontrola tlaku | Vibrace těla kartáčku jako upozornění |
Snadné použití | |
Rukojeť | Tenký ergonomický design |
Indikátor baterie | Kontrolka zobrazuje stav baterie |
Systém kartáčkových hlavic | Zacvakávací hlavice kartáčku |
Připomenutí výměny technologie BrushSync | Ukazatel výměny Vždy víte, kdy vyměnit hlavice kartáčku Ikona připomenutí se rozsvítí pro nejlepší výsledky při každém použití |
Design a provedení | |
Barva | Bílá |
Technické údaje | |
Provozní doba (od plného nabití do vybití) | 14 dní |
Baterie | Nabíjecí |
Typ baterie | Lithium-iontová |
Spotřeba | |
Napětí | DC 5 V |
Co je v krabici
2x Rukojeť - Series 3100
2x Nabíječka
2x Kartáčkové hlavice - Hlavice kartáčku C1 ProResults
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.