Philips Sonicare 3100 HX3671/13 elektrický zubní kartáček, 1 režim, časovač, tlakový senzor, bílý
1 373 Kč
1 114 Kč
921 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Philips Sonicare 3100 HX3671/13
Poznejte šetrnou péči osvědčené, efektivní a komfortní sonické technologie! Je klinicky prokázáno, že v porovnání s tradičním čištěním zubů manuálním kartáčkem dokáže Philips Sonicare 3100 odstranit až 3× více zubního plaku. Je také vybavený citlivým tlakovým senzorem, který vás dokáže jemnou pulzací upozornit v okamžiku, kdy na zuby a dásně příliš tlačíte. Příliš velký tlak totiž dokáže způsobit celou řadu zdravotních problémů a přitom není vůbec snadné ho odhalit. Kartáček tak přispívá k lepšímu stavu dásní a celkovému zdraví vaší ústní dutiny. Přístroj za vás hlídá i optimální dobu čištění zubů a to, zda každé části úst věnujete stejnou péči. Pokud je pro vás čištění zubů sonickou technologií nové, oceníte režim Easy-Start, který postupně navyšuje intenzitu čištění tak, abyste si lépe zvykli. Technologie BrushSync monitoruje stav opotřebení kartáčkové hlavice a dá vám signál v okamžiku, kdy je třeba ji vyměnit za novou. Kartáček se nabíjí prostřednictvím USB kabelu.
Sonická technologie
Sonický stíravý pohyb napění zubní pastu na bublinky, které útočí na plak a vhání je do mezizubních prostor a podél linie dásní. Vaše zuby si tak budou současně užívat až 31 000 jemných, avšak účinných pohybů kartáčkové hlavice. Za pouhé 2 minuty získáte stejný účinek jako při měsíčním čištění manuálním kartáčkem. Šetrná sonická technologie je vhodná pro použití s rovnátky, výplněmi, korunkami a fazetami. Navíc předchází tvorbě zubního kazu a zlepšuje zdraví dásní.
Odstranění zubního plaku
Je klinicky prokázáno, že elektrický zubní kartáček Philips Sonicare 3100 dokáže díky jedinečné sonické technologii v porovnání s tradičním čištěním zubů manuálním zubním kartáčkem odstranit až 3× více plaku. Poznejte jeho šetrnou péči i vy!
Citlivý tlakový senzor
Pokud na zuby a dásně nevědomky vyvíjíte příliš velký tlak, ani si toho nemusíte všimnout, přitom dlouhodobé působení přílišného tlaku může způsobit celou řadu zdravotních problémů. Zubní kartáček Philips Sonicare 3100 je proto vybavený citlivým senzorem tlaku, který vás na nesprávnou míru tlaku dokáže upozornit. Pokud tlak není optimální, kartáček začne jemně vibrovat. 7 z 10 lidí uvádí, že jim tato funkce pomohla čistit si zuby lépe.
Časovače kartáčku Philips
Zubní kartáček Philips Sonicare 3100 vám pomáhá osvojit si zdravé návyky čištění zubů. Je vybavený dvěma časovači, které hlídají optimální dobu čištění za vás. Časovač Smartimer hlídá celkovou doporučovanou dobu čištění 2 minuty a časovač QuadPacer vám po 30 vteřinách dává znamení, abyste se přesunuli do další části úst tak, abyste všem částem poskytli dostatečnou péči.
USB nabíjení
Plasty z napájecích adaptérů mají obrovský dopad na životní prostředí. Řady elektrických zubních kartáčků 1000 - 4000 proto umožňují USB nabíjení - a díky tomu jsme schopni každý rok spotřebovat až o 189 210 kg méně plastu. To už je hodně, že?
Specifikace
Technologie Smart Sensor | |
---|---|
Připomenutí výměny technologie BrushSync | Víte, kdy máte vyměnit hlavici kartáčku |
Tlakový senzor | Upozornění na příliš velký tlak čištění |
Snadné použití | |
Indikátor baterie | Kontrolka zobrazuje stav baterie |
Rukojeť | Tenký ergonomický design |
Systém kartáčkových hlavic | Zacvakávací hlavice kartáčku |
Připomenutí výměny technologie BrushSync | Ukazatel výměny |
Režimy | |
Clean | Pro výjimečné každodenní čištění |
Technické údaje | |
Baterie | Nabíjecí |
Provozní doba (od plného nabití do vybití) | 14 dní |
Typ baterie | Lithium-iontová |
Napětí | 110-220 V |
Výkon čištění | |
Frekvence | Až 31 000 stěrů za minutu |
Výkon | Odstraňuje až 5× více plaku |
Časovač | Quadpacer a SmarTimer |
Kontrola tlaku | Vibrace těla kartáčku jako upozornění |
Co je v krabici
1 USB nabíjecí kabel se stojánkem
Rukojeť řada 3100
1 ks C1 ProResults, standardní velikost
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.