3mk ochranný kryt All-Safe Skinny Case pro Apple iPhone 7 / 8 / SE (2020/2022)
173 Kč
62 Kč
51 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
3MK Skinny Case - Protože méně je někdy více
Minimalistický vzhled, ale dobře chrání. Skinny Case prokazuje, že obal nemusí mít obrněnou masivnost, aby nabídl parametry nezbytné pro účinnou ochranu mobilu. Průhledná umělé hmota, která nežloutne a má tloušťku pouhých 0,5 mm, umožňuje zvýraznit design přístroje, aniž by zvětšovala jeho rozměry.
Odolnost třídy Absorber125
Skinny Case má třídu Absorber125 a splňuje standardy Military Grade – stejně jako naše nejlepší pancéřové kryty. Obal úspěšně prošel náročnými testy v nezávislé finské zkušebně Grant4com. Mobil s obalem Skinny Case vydržel pády z výšky 125 cm. Inovativní řešení účinně absorbuje energii nárazu.
Prémiové materiály pro dlouhodobou ochranu
Obal je vyroben z prémiových materiálů: TPU (termoplastický polyuretan) a PC (polykarbonát). Je odolný, dokonale průhledný a nežloutne. Snadno se čistí. Chraňte svůj mobil déle pomocí jednoho obalu. Je konec neekologického a nehospodárného vyměňování obalů po několika měsících.
Precizní ovládání mobilu
Už nikdy více tvrdý a nesedící plast! Díky technologii EasyClick Buttons můžete svůj mobil snadno ovládat: připojit nabíječku nebo sluchátka, nastavovat hlasitost, zamknout displej, používat reproduktor atd. Skinny Case zajišťuje volný přístup ke každému tlačítku a plynulé fungování všech funkcí přístroje.
Jemnost poskytující silnou ochranu
Minimalistický, přesto ochranný. Skinny Case dokazuje, že pouzdro nemusí být pancéřované, aby nabízelo výkon nezbytný k účinné ochraně vašeho smartphonu. Transparentní, nežloutnoucí plast o tloušťce pouhých 0,5 mm umožňuje vyniknout designu, aniž by zařízení vypadalo větší.
Pouzdro doporučeno... každému
Skinny Case je nekompromisní, testem ověřená ochrana v jemném, téměř neviditelném a nepostřehnutelném rámu. S pouzdrem Skinny Case váš smartphone dokonale padne do ruky a nevypadá o nic větší, než je. Díky možnostem personalizace je ideální pro lidi, kteří nechtějí ochranu, kterou mají všichni ostatní.
Technické specifikace
- Typ ochrany - pouzdro
- Tloušťka - 0,5 mm
- Použité technologie - Absorber třídy 125™
- Standardní vojenská třída (MIL-STD-810G 516.7)
- Technologie tlačítek EasyClick™
- Kompatibilní se skly a fóliemi 3mk Protection
- Kompatibilní s bezdrátovými nabíječkami
- Zdravotně nezávadné (certifikát PZH)
- Bezpečné pro životní prostředí (zpráva o studii RoHS)
- Přizpůsobitelné v systému All-Safe™
- Záruka - 12 měsíců
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.