3mk ochranná fólie SilverProtection+ pro Samsung Galaxy S21 FE (SM-G990) antimikrobiální

MARATON
- 55%
SLEV

ilustrační foto

3mk ochranná fólie SilverProtection+ pro Samsung Galaxy S21 FE (SM-G990) antimikrobiální
Obj. číslo
31405027
OEM
5903108412872
Výrobce
3mk
Věrnostní body: 8
0 hodnocení
MARATON SLEVMARATON SLEVMARATON SLEV
Skladem 3 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

373 Kč

168 Kč

139 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 136 Kč
Skladem 3 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

168 Kč

373 Kč

139 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Obr. Antimikrobiální 1610063a

Antimikrobiální

Antimikrobiální povlak zabíjí 99% virů, bakterií, hub a plísní. Funguje 24 hodin / 7 dnů v týdnu. Fólie SilverProtection+ udržuje váš telefon čistý. Váš smartphone neustále sbírá bakterie. Pokaždé, když se dotknete telefonu, přenášíte na něj bakterie z dříve dotýkaných oblastí: kliky, zábradlí, volantu. Věděli jste, že obrazovka mobilního telefonu shromažďuje až 300krát více bakterií než veřejné záchody? Věděli jste, že se dotýkáte obrazovky smartphonu více než 2 000krát denně a přenášíte na ní potenciálně nebezpečné bakterie? Na obrazovce se také hromadí vaše částečky kůže, potu, mazu a zbytky make-upu. Teplo generované zařízením vytváří vynikající podmínky pro vývoj virů, bakterií a plísní. Věděli jste, že vědecký výzkum potvrzuje možnost přenosu patogenních bakterií mezi lidmi pomocí stejného telefonu?

Obr. Zvýšená odolnost 1610063b

Zvýšená odolnost

Fólie SilverProtection o tloušťce 0,21mm chrání váš smartphone, když nemůžete zajistit správnou dezinfekci. Je perfektním doplňkem hygieny smartphonu. Perfektně sedí, protože provádíme přesné měření každé obrazovky smartphonu. Díky tomu vám můžeme nabídnout produkt, který dokonale vyhovuje displeji vašeho telefonu. Fólie zvyšuje odolnost displeje o 400%. Mnohovrstvou strukturu fólie tvoří mezi jinými protinárazová podložka, která minimalizuje riziko poškození telefonu. Výměna displeje bývá nákladná a časově náročná. Vyhněte se tomu.

Obr. Samoregenerační Self-Heal ™ 1610063c

Samoregenerační Self-Heal ™

Fólie SilverProtection chrání celou plochu zaoblené obrazovky od okraje k okraji. Pro prodloužení životnosti byl použit materiál s pamětí Self-Heal ™ díky tomu je fólie perfektně přilnavá a sama regeneruje drobné škrábance, poškození, ke kterým dochází během používání telefonu. Self-Heal ™ vám umožní si užít dokonale hladký povrch fólie ještě déle!

Obr. Mokrá instalace 1610063d

Mokrá instalace

SilverProtection+ je průlom v instalaci. Fólie se lepí mokrou cestou. Tak snadné to ještě nebylo! Fólii můžete aplikovat pomocí speciálního gelu, který je 100% bezpečný jak pro displej, tak pro člověka a je součástí prodejní sady. Vzduchové bubliny a prachové skvrny? Zapomeň na to! Mokrá instalace zaručuje dokonalý efekt a nevyžaduje žádnou praxi nebo zvláštní dovednosti. I drobné vzduchové bubliny budou do 24 hodin minulostí.

Obr. Komfortní 1610063e

Komfortní

Fólie je tak pružná, že pevně přilne i k těm nejzakřivenějším displejům. Prst po něm klouže jako po tvrzeném skle! A třešnička na dortu: kvalitní oleofobní vrstva pro snadnou péči.

Obsah balení

  • Sada obsahuje: 3mk SilverProtection+ fólii na displej (1ks), aplikační gel, kartičku na rozetření bublin, čistící hadřík.
  • Rozměry balení: 19 x 11 x 1,9 cm (VxŠxH)
  • Váha: 18g / 64g

Specifikace

  • Typ ochrany - Antimikrobiální ochranný film
  • Posílení obrazovky telefonu - Až o 400 %
  • Tloušťka - 0,21 mm
  • Použité technologie -Struktura obohacená o nanočástice stříbra, bezpečná instalace pomocí instalačního gelu, technologie Self-Heal ™ - samoobnovující se, technologie výroby laserem

Parametry

Druh příslušenství
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29571 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.