3mk ochranný kryt Silicone Case pro Samsung Galaxy A14 5G

- 59%

ilustrační foto

3mk ochranný kryt Silicone Case pro Samsung Galaxy A14 5G
Obj. číslo
31406254
OEM
5903108522151
Výrobce
3mk
Věrnostní body: 10
0 hodnocení
Skladem 17 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

502 Kč

205 Kč

169 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 206 Kč
Skladem 17 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

205 Kč

502 Kč

169 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Obr. Silicone Case 1695164a

Silicone Case

Zahalí váš mobil do bezpečí. Účinně chrání. Ochranné parametry a odolnost potvrzené testy Absorber200™.

Nejkvalitnější silikon

Hydrofobní a hypoalergenní a současně hladký a snadno se čistící.

Pevné držení

Premium safe grip pro lepší úchop a vysoký koeficient tření.

Obr. 100% odolnost a ochrana 1695164b

100% odolnost a ochrana

Silicon Case je obal, který účinně ochrání chytrý mobil při pádu a před poškozením. Díky použití silikonu jako základního materiálu a profesionálním testům Absorber200™ (26 pádů z výšky 200 cm na beton – nulové poškození mobilu) bude obal Silicon Case optimální volbou, pokud chcete účinně chránit svůj mobil. Jednou z hlavních vlastností silikonu, ze kterého je obal Silicon Care vyrobený, je pevný úchop v ruce díky vysokému koeficientu tření. Získejte jistotu, že Vám mobil nevyklouzne z ruky!

Obr. Kvalitní design 1695164c

Kvalitní design

Bezpečný, odolný, ale také hezký! Takový je právě obal Silicon Case. Silikon, ze kterého je tento obal vyrobený, je jemný a hladký a vnitřek obalu je potažen mikrovláknem. Díky preciznímu zpracování a péči o každý detail si obal Silicon Case nespletete s žádným jiným. Buďte si jistí, že to je skutečně Váš obal – navržený podle Vašich potřeb a ušitý pouze pro Vás! Nejkvalitnější silikon je neutrální pro lidskou kůži, díky čemuž je zcela hypoalergenní. S obalem Silicon Care se budete cítit nejenom výjimečně, ale také jistě a bezpečně!

Obr. Vždy čistý 1695164d

Vždy čistý

Většina obalů se zakrátko zdeformuje, změní svou barvu a poškrábe. Obal Silicon Case je jiný, a to díky prokázaným antiadhezním vlastnostem, které zabraňují usazování prachu a špíny na jeho povrchu, všechny skvrny pak odstraníte jedním pohybem ruky. Silikonový materiál použitý u obalu Silicon Case je také hydrofobní – díky inovativní technologii výroby odpuzuje vodu, a umožňuje tak udržet povrch čistý a zabraňuje jeho poškození. Silicon Case je vyšší třídy a je to optimální volba pro ty, kdo oceňují nejvyšší kvalitu.

Parametry

Druh příslušenství
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29080 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.