3mk ochranný kryt Silicone Case pro Samsung Galaxy A14 5G
502 Kč
205 Kč
169 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Silicone Case
Zahalí váš mobil do bezpečí. Účinně chrání. Ochranné parametry a odolnost potvrzené testy Absorber200™.
Nejkvalitnější silikon
Hydrofobní a hypoalergenní a současně hladký a snadno se čistící.
Pevné držení
Premium safe grip pro lepší úchop a vysoký koeficient tření.
100% odolnost a ochrana
Silicon Case je obal, který účinně ochrání chytrý mobil při pádu a před poškozením. Díky použití silikonu jako základního materiálu a profesionálním testům Absorber200™ (26 pádů z výšky 200 cm na beton – nulové poškození mobilu) bude obal Silicon Case optimální volbou, pokud chcete účinně chránit svůj mobil. Jednou z hlavních vlastností silikonu, ze kterého je obal Silicon Care vyrobený, je pevný úchop v ruce díky vysokému koeficientu tření. Získejte jistotu, že Vám mobil nevyklouzne z ruky!
Kvalitní design
Bezpečný, odolný, ale také hezký! Takový je právě obal Silicon Case. Silikon, ze kterého je tento obal vyrobený, je jemný a hladký a vnitřek obalu je potažen mikrovláknem. Díky preciznímu zpracování a péči o každý detail si obal Silicon Case nespletete s žádným jiným. Buďte si jistí, že to je skutečně Váš obal – navržený podle Vašich potřeb a ušitý pouze pro Vás! Nejkvalitnější silikon je neutrální pro lidskou kůži, díky čemuž je zcela hypoalergenní. S obalem Silicon Care se budete cítit nejenom výjimečně, ale také jistě a bezpečně!
Vždy čistý
Většina obalů se zakrátko zdeformuje, změní svou barvu a poškrábe. Obal Silicon Case je jiný, a to díky prokázaným antiadhezním vlastnostem, které zabraňují usazování prachu a špíny na jeho povrchu, všechny skvrny pak odstraníte jedním pohybem ruky. Silikonový materiál použitý u obalu Silicon Case je také hydrofobní – díky inovativní technologii výroby odpuzuje vodu, a umožňuje tak udržet povrch čistý a zabraňuje jeho poškození. Silicon Case je vyšší třídy a je to optimální volba pro ty, kdo oceňují nejvyšší kvalitu.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.