3mk tvrzené sklo HardGlass pro Samsung Galaxy S21 FE (SM-G990)

- 66%

ilustrační foto

3mk tvrzené sklo HardGlass pro Samsung Galaxy S21 FE (SM-G990)
3mk tvrzené sklo HardGlass pro Samsung Galaxy S21 FE (SM-G990)
Obj. číslo
31405028
OEM
5903108390309
Výrobce
3mk
Věrnostní body: 4
0 hodnocení
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

248 Kč

83 Kč

69 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 83 Kč
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

83 Kč

248 Kč

69 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Obr. HardGlass - tvrdost 9H 1494781a

HardGlass - tvrdost 9H

Jedná se o nejvyšší ochranu proti poškrábání. Dokonce i ostré předměty jako jsou nůž nebo klíče již nejsou hrozbou pro váš mobil. Pohodlné užívání díky zaobleným hranám provedeným v technologii 2,5D. Zdokonalený proces výroby a tloušťka 0,3 mm posilují ochranu proti nárazům.

Obr. Neobvyklý odpor 1494781b

Neobvyklý odpor

Vysoká odolnost a precizní povrch – to je HardGlass™! Proces vytvrzování, který trvá mnoho hodin, poskytuje vynikající ochranu proti poškrábání i proti náhodným kapkám. Tento efekt je účinný i ve skle o tloušťce pouhých 0,3 mm! Odolný - tvrzený při 420°C a obohacený o Anti-Crash vrstvu.

Obr. Prvotřídní oleofobní nátěr 1494781c

Prvotřídní oleofobní nátěr

Chcete mít jistotu, že tvrzené sklo nebude mít vliv na hladkost dotyku? Oleofobní povlak se o to postará. Poskytne perfektní klouzavost a nepocítíte rozdíl mezi používáním smartphonu se sklem a bez něj! Oleofobní vrstva také pomáhá udržovat obrazovku čistou.

Obr. Přenos barev modelu 1494781d

Přenos barev modelu

HardGlass™ má vícevrstvou strukturu. Nejdůležitější pro nás bylo zajistit, aby všechny vrstvy byly dostatečně průhledné. Výběr těch nejkvalitnějších nátěrových komponentů zaručuje dokonalou reprodukci barev zobrazovaných na obrazovce.

Obr. Odezva na celou obrazovku 1494781e

Odezva na celou obrazovku

Zpožděná odezva obrazovky na klepnutí? V žádném případě! Jsme o tom přesvědčeni! Sklo přilne tak dokonale, že nedochází k rušení ani prodlevám. Každý pohyb prstu na obrazovce probíhá v reálném čase! Povlak má větší odolnost proti mastným skvrnám, kyselinám a jiným žíravým látkám, což usnadňuje jejich odstraňování z povrchu skla.

Jednoduchá instalace

Co usnadňuje instalaci skla na obrazovku smartphonu? Mimo jiné neadhezivní Inviscid-Sil™ na silikonové bázi, který umožňuje nastavení polohy skla. A to bez narušení přilnavosti! Podrobné informace o aplikaci HardGlass™ naleznete v pokynech.

Obsah balení

  • 1 ks HardGlass™ (přední)
  • Bezprašný hadřík
  • Navlhčený hadřík
  • Anti-Bubble Card™
  • Polohovací proužky Fit-In™
  • Proužky Dust-Fix™

Technické specifikace

  • Typ ochrany - Tvrzené sklo
  • Odolnost proti poškrábání (tvrdost) - 9H (tvrdost podle Wolf-Wilburn, jak je definováno v ASTM D 3363)
  • Teplota temperování - 420°C
  • Tloušťka - 0,3 mm
  • Použité technologie - 2,5D zaoblené hrany, oleofobní povlak, lepidlo Inviscid-Sil™, vrstva fólie Anti-Crash, polohovací proužky Fit-In™, proužky Dust-Fix™
  • Záruka - 6 měsíců

Parametry

Druh příslušenství
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29213 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.