3mk tvrzené sklo Hardy pro Apple iPhone 14 Pro
881 Kč
488 Kč
403 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Nejtvrdší ochrana na trhu
Pro náročné uživatele chytrých telefonů jsme vytvořili Hardy – super tvrdé sklo, které zaručuje pevnou ochranu displeje proti prasknutí a poškrábání. Tvrdost 9H znamená, že displej nic nepoškrábe. Kromě… diamantu. Klíče, mince a ostré hrany písku jsou pro obrazovku chráněnou sklem Hardy zcela neškodné.
Nejtvrdší sklo v historii ochrany 3mk
Hardy je ideální pro lidi, kteří používají kvalitní chytré telefony, vybírají si nejmodernější ochranné technologie a chtějí mít jistotu, že jejich displej bude jako nový.
Chrání každý centimetr obrazovky
Hardy těsně přiléhá k displeji, dokonale ho kryje a chrání jeho maximální plochu. Precizní výřezy ve skle garantují neomezenou funkčnost senzorů a předního foťáku a současně jejich dobrou ochranu proti poškození. Díky sklu Hardy bude každý centimetr Vašeho chytrého telefonu vždy a za všech okolností v dokonalém stavu.
Rychlá a perfektní montáž
Hardy napasujete rychle a co je důležitější – perfektně. Použili jsme technologii Easy Fit, tedy speciální lepidlo, aby mohl kdokoli dokonale nasadit sklo na obrazovku, aniž by zbytečně ztrácel čas. Příslušenství dodávané s Hardy umožňuje perfektní montáž. Hardy pro iPhone obsahuje další antistatickou vrstvu, která zabraňuje ulpívání prachu na obrazovce při nasazování skla. Úplnou ochranu před prasknutím a poškrábáním displej vašeho smartphonu zabere jen chvilku.
Prémiová edice z tvrzeného skla se speciálními vrstvami
Vysoce kvalitní smartphony si zaslouží tu nejlepší ochranu na trhu. Proto jsme vyrobili Hardy – sklo tvrzené téměř 5 hodin na 400 stupňů, zpevněné chemicky a skládající se z 5 vrstev. Technologie výroby zaručuje plnou odolnost proti mechanickému poškození. Pro plné pohodlí při používání je Hardy vybaven vysoce kvalitní oleofobní vrstvou, která zajišťuje dokonalé klouzání prstů a vysokou citlivost obrazovky na dotyk. Na druhou stranu je mikrofobní vrstva obohacena o nanočástice stříbra a udrží obrazovku dokonale čistou diskrétní likvidací virů, hub a plísní. Hardy nabízí plnou čistotu obrazu a perfektní reprodukci barev (Ultra Pure HD).
Obsah sady
- 3mk HARDY
- Stěrka
- Instalační sada
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.