3mk tvrzené sklo Hardy pro Apple iPhone 14 Pro Max
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Nejtvrdší ochrana na trhu
Pro náročné uživatele chytrých telefonů jsme vytvořili Hardy – super tvrdé sklo, které zaručuje pevnou ochranu displeje proti prasknutí a poškrábání. Tvrdost 9H znamená, že displej nic nepoškrábe. Kromě… diamantu. Klíče, mince a ostré hrany písku jsou pro obrazovku chráněnou sklem Hardy zcela neškodné.
Nejtvrdší sklo v historii ochrany 3mk
Hardy je ideální pro lidi, kteří používají kvalitní chytré telefony, vybírají si nejmodernější ochranné technologie a chtějí mít jistotu, že jejich displej bude jako nový.
Chrání každý centimetr obrazovky
Hardy těsně přiléhá k displeji, dokonale ho kryje a chrání jeho maximální plochu. Precizní výřezy ve skle garantují neomezenou funkčnost senzorů a předního foťáku a současně jejich dobrou ochranu proti poškození. Díky sklu Hardy bude každý centimetr Vašeho chytrého telefonu vždy a za všech okolností v dokonalém stavu.
Rychlá a perfektní montáž
Hardy napasujete rychle a co je důležitější – perfektně. Použili jsme technologii Easy Fit, tedy speciální lepidlo, aby mohl kdokoli dokonale nasadit sklo na obrazovku, aniž by zbytečně ztrácel čas. Příslušenství dodávané s Hardy umožňuje perfektní montáž. Hardy pro iPhone obsahuje další antistatickou vrstvu, která zabraňuje ulpívání prachu na obrazovce při nasazování skla. Úplnou ochranu před prasknutím a poškrábáním displej vašeho smartphonu zabere jen chvilku.
Prémiová edice z tvrzeného skla se speciálními vrstvami
Vysoce kvalitní smartphony si zaslouží tu nejlepší ochranu na trhu. Proto jsme vyrobili Hardy – sklo tvrzené téměř 5 hodin na 400 stupňů, zpevněné chemicky a skládající se z 5 vrstev. Technologie výroby zaručuje plnou odolnost proti mechanickému poškození. Pro plné pohodlí při používání je Hardy vybaven vysoce kvalitní oleofobní vrstvou, která zajišťuje dokonalé klouzání prstů a vysokou citlivost obrazovky na dotyk. Na druhou stranu je mikrofobní vrstva obohacena o nanočástice stříbra a udrží obrazovku dokonale čistou diskrétní likvidací virů, hub a plísní. Hardy nabízí plnou čistotu obrazu a perfektní reprodukci barev (Ultra Pure HD).
Obsah sady
- 3mk HARDY
- Stěrka
- Instalační sada
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.