ACER NTB TravelMate P2 TMP215-54-55JV-Core i5, 8GB DDR4, 512GB SSD, 15, 6\", 1920x1080 IPS, UHD Graphics, W11Pro, Černá

- 1%

ilustrační foto

ACER NTB TravelMate P2 TMP215-54-55JV-Core i5, 8GB DDR4, 512GB SSD, 15, 6\
ACER NTB TravelMate P2 TMP215-54-55JV-Core i5, 8GB DDR4, 512GB SSD, 15, 6\
ACER NTB TravelMate P2 TMP215-54-55JV-Core i5, 8GB DDR4, 512GB SSD, 15, 6\
ACER NTB TravelMate P2 TMP215-54-55JV-Core i5, 8GB DDR4, 512GB SSD, 15, 6\
ACER NTB TravelMate P2 TMP215-54-55JV-Core i5, 8GB DDR4, 512GB SSD, 15, 6\
ACER NTB TravelMate P2 TMP215-54-55JV-Core i5, 8GB DDR4, 512GB SSD, 15, 6\
Obj. číslo
311293557
OEM
NX.VYFEC.002
Výrobce
Acer
Věrnostní body
892
0 hodnocení
Skladem 6 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

18 071 Kč

17 856 Kč

14 757 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 17 513 Kč
Skladem 6 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

17 856 Kč

18 071 Kč

14 757 Kč bez DPH

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

ACER NTB TravelMate P2 TMP215-54-55JV

Procesor a operační systém

Typ procesoru: Intel Core™ i5

Model procesoru: Core™ i5-1235U

Operační systém: Windows 10 Professional 64bit + Windows 11 Professional 64bit

Displej a grafika

Velikost obrazovky: 15,6"

Rozlišení obrazovky: 1920x1080

Technologie displeje: IPS Anti-Glare

Grafická karta: Intel Iris Xe Graphics

Operační paměť a uložiště

Velikost operační paměti: 8 GB DDR4 Memory + N

Kapacita disku: 512GB

Typ paměti: 512GB PCIe NVMe SSD PM4

Výbava a rozhraní

HDMI 2.1: Ano

Počet USB 3.2 Gen 1: 2

Baterie: 56Wh Li-ion battery

Parametry

Formát obrazovky
Kapacita pevného disku (v GB)
Druh optické mechaniky
Lokalizace klávesnice
Operační systém
Kapacita paměti grafické karty (v MB)
Rozlišení displeje
Počet jader
Typ disku
Typ zařízení
Otáčky HDD
Řada procesorů
Model procesoru
Výrobce
Velikost paměti RAM
Výkon CPU dle PassMark
Maximální frekvence procesoru (Mhz)
Frekvence procesoru (Mhz)
TDP

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28302 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 61000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

92% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.