ACER Projektor UL5630-UltraShortThrow LASER, FHD - WUXGA (1920x1200), 4500 ANSI, 2 000 000:1, VGA, 2x HDMI, RJ45, 2xrep.
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
UL5630
PN: MR.JT711.001
Popis produktu
Nativní rozlišení: 1920 x 1200
Maximální rozlišení: 3840 x 2160
Jas ve standardním režimu: 4500 lm
Nativní poměr stran: 16:10
Kompatibilní poměr stran: 4:3, 16:9
Kontrastní poměr: 2,000,000:1
Throw Ratio: 0.252 (2209.80 mm@145 mm)
Zoom: 2x
Vertikální korekce keystone: -5°/+5°
Horizontální korekce keystone: -5°/+5°
Maximální vertikální synchronizace: 120 Hz
Maximální horizontální synchronizace: 100 kHz
Minimální vertikální synchronizace: 24 Hz
Minimální horizontální synchronizace: 15 kHz
Podporované barvy: 1,07 Miliardy barev (30-bitů)
Projekční objektiv
Maximální ohnisková vzdálenost: 24.85 mm
Minimální úhlopříčka obrazu: 1778 mm
Maximální úhlopříčka obrazu: 3.81 m (150")
Minimální projekční vzdálenost: 59 mm
Maximální projekční vzdálenost: 464 mm
Lampa
Typ lampy: Laser
Počet lamp: 1
Životnost lampy v normálním režimu: 20,000 hodin
Životnost lampy v ekonomickém režimu: 30,000 hodin
Rozhraní/porty
HDMI (2.0): Ano
Počet HDMI: 2
Kompozitní video: Ano
RJ-45: Ano
Počet S-videoportů: 1
VGA vstup: Ano
Počet VGA vstupů: 1
VGA výstup: Ano
Počet výstupů portu VGA: 1
Audio Line Out: Ano
Audio Line In: Ano
Počet audio vstupů: 1
Počet audio výstupů: 1
Technické údaje
Systém projekce: DLP
Metoda projekce: Přední, Dozadu, Strop, Zadní stropní
Video kompatibilita: EDTV,HDTV,NTSC,PAL,SDTV,SECAM
Zvuk
Počet reproduktorů: 2
Výstupní výkon reproduktoru: 10 W
Režim výstupu reproduktoru: Stereo
Síť a komunikace
Možnosti pro Ethernet (LAN): Crestron eControl
Popis napájení
Napájení: 100 V AC~240 V AC
Vstupní napětí: 120 V AC, 230 V AC
Provozní spotřeba energie: 504 W
Fyzické charakteristiky
Hmotnost (přibližná): 7.70 kg
Montáž: na strop
Výška: 158 mm
Šířka: 429 mm
Hloubka: 389 mm
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.