Agfa Compact DC 8200 Blue
4 344 Kč
3 894 Kč
3 218 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Agfa Compact DC 8200 Blue
Realishot DC8200 přináší výkonný kompaktní fotoaparát s 8× optickým zoomem a snímačem CMOS pro kvalitní fotografie až do rozlišení 18 Mpx a Full HD videa.
2,7'' displej umožňuje pohodlné prohlížení vašich výtvorů.
Kompletní balení
DC8200 je dodáván s kartou SD 16 GB, úložným pouzdrem a popruhem. Stačí jen dobít baterii a můžete začít fotografovat a natáčet v různých režimech (noc, portrét, krajina, západ slunce atd.).
Stylový design
DC8200 kombinuje retro a moderní prvky, což z něj činí módní doplněk. Dostupný je v několika barvách (černá, stříbrná, modrá, růžová, červená, fialová) pro všechny styly.
Klíčové vlastnosti
- 18 Mpix CMOS snímač
- 8× digitální zvětšení
- 2.7" LCD obrazovka
- 1080p Full HD video rozlišení
- Podpora SD karet
- Lithiová baterie
Technické parametry
- Obrazový snímač: CMOS
- Rozlišení fotografií: až 4896×3672
- Rozlišení videa: až 1920×1080 Full HD
- Digitální přiblížení: 8×
- Expozice: ±2 EV
- Vyvážení bílé: Auto, Denní světlo, Zamračeno, Fluorescenční, Žárovka
- Scény: Automatická, Krajina, Noční portrét, Noční krajina, Budova, Děti, Jídlo, Text, Sníh, Ohňostroj, Západ slunce
- ISO: Auto / 50 / 100 / 200 / 400 / 800 / 1600
- Samospoušť: Vypnuto / 2s / 5s / 10s
- Formát fotografií / videa: JPEG / AVI
- Stabilizace: Ano
- Blesk: Automaticky / Zapnutý / Redukce červených očí / Vypnuto
- Detekce obličeje: Ano
- Mikrofon: Ano
- Optický hledáček: Ne
- Výstup do televize: Ne
- Baterie: Lithium
- Pracovní teplota: 0-40°C
- Rozměry (Š×V×H): 100 × 60 × 25 mm
- Hmotnost: 89 g
Obsah balení
- AgfaPhoto DC8200
- Li-on baterie
- Mini USB kabel
- Uživatelský manuál
- Pouzdro
- Řemínek na ruku
- 16 GB SD karta
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.