KODAK Astro Zoom AZ255 Black
7 249 Kč
6 429 Kč
5 313 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
KODAK Astro Zoom AZ255 Black
Skvělý poměr mezi velikostí a funkcemi
Kodak AZ255 z řady Astro Zoom je ideální pro ty, kteří hledají kompaktní fotoaparát s kvalitními fotografiemi.
25× násobný optický zoom
S 25× optickým zoomem a stabilizací obrazu snadno zachytíte detaily i vzdálených objektů.
3“ LCD displej s českým menu
Velký 3“ LCD displej s vysokým rozlišením 460Kpx umožňuje okamžitou kontrolu vašich snímků.
Širokoúhlý objektiv 24mm
24mm širokoúhlý objektiv umožňuje zachytit vše, co chcete, bez omezení šířky záběru.
16MPix snímač
Skvělé fotografie v rozlišení 16MPix a živých barvách díky citlivému snímači.
Full HD video
Zachyťte okamžik pomocí jediného zmáčknutí tlačítka. S videem v rozlišení Full HD (1080p) při 30sn/s zachytíte pohyb jasně a ostře.
Technické parametry
- Obrazový senzor: Typ: 1/2.3"CCD, Efektivní počet pixelů: 16.35MPix
- Objektiv: Ohnisková vzdálenost: 4,3 mm (šířka) - 107,5 mm (tele), Optický zoom: 25×
- Stabilizace obrazu: Optická stabilizace obrazu (OIS)
- Rozlišení fotografie: 16MPix: 4608×3456, 10MPix: 3648×2736, 5MPix: 2592×1944
- Rozlišení videa: 1920×1080 (30 fps) / 1280×720 (60/30fps) / 640×480 (30fps)High-Speed: 640×480 (120fps)
- LCD: 3.0" (460k pixelů)
- Citlivost ISO: Auto / 100 / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200
- Napájení: 4× Alkalická baterie AA4× AA akumulátor NiMH (není součástí balení)
- Rozměry (ŠxVxH): Přibl. 113.6×77.7×69.7 mm (dle norem CIPA)
- Hmotnost: Přibl. 336g (pouze tělo bez baterie)
- Obsah balení: Kodak ASTRO ZOOM 2554× Alkalické AA baterieMicro USB kabelKrytka objektivu se šnůrkouPrůvodce rychlým startem
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.