Aligator A900 Senior, červená + nabíjecí stojánek
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Aligator A900 Senior, červená + nabíjecí stojánek
EAN produktu: 8595181135624
Obří a skvěle čitelný displej
Aligator A900 je vybaven velkým, na výšku orientovaným displejem s úhlopříčkou 3.2".
Krokoměr pro lepší zdraví
Telefon Aligator A900 má integrovaný krokoměr, který vám pomáhá sledovat váš denní pohyb.
SOS Locator - přesná poloha GPS pro větší jistotu
Funkce SOS Locator umožňuje na dálku vyhledat a určit polohu telefonu.
Přesný čas bez složitého nastavování
Aligator A900 umí automaticky nastavit čas pomocí sítě operátora.
Velká tlačítka a jednoduché ovládání
Telefon má klasickou klávesnici s velkými, hmatem rozeznatelnými tlačítky.
Pojistka proti nechtěnému vypnutí
A900 je vybaven pojistkou proti nechtěnému vypnutí telefonu.
Nabíjecí stojánek
Telefon je vybaven nabíjecím stojánkem pro snadné a pohodlné nabíjení.
Upozornění na vybitou baterii
Telefon automaticky upozorní na vybitou baterii.
Dlouhá výdrž baterie
Výdrž telefonu na jedno nabití v pohotovostním režimu je až dva týdny.
Užitečné funkce a fotoaparát
Nový A900 umí mnohem více, než jen volat a posílat SMS.
Skvělý design a oblíbené barevné varianty
Design modelu A900 se vymyká zavedeným představám vzhledu telefonů pro seniory.
Technické specifikace
- Výška: 133 mm
- Šířka: 59,6 mm
- Hloubka: 13,5 mm
- Hmotnost: 115 g
- Typ displeje: Barevný TFT
- Rozlišení: 240x320, QVGA
- Typ baterie: Li-Ion 1600 mAh
- Výdrž v pohotovostním režimu: až 14 dnů
- Výdrž při hovoru: až 8 hodin
- Paměť kontaktů v telefonu: 200
- Paměť na SMS: 50
- Typ SIM karet: 2x Normální SIM
- Frekvenční pásma: GSM 850/900/1800/1900MHz
Obsah balení: Telefon Aligator A900, Cestovní nabíječka, Sluchátka, Nabíjecí stojánek, Návod k použití v CZ, SK, DE
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.