Aligator A900 Senior, červená + nabíjecí stojánek

- 1%

ilustrační foto

Aligator A900 Senior, červená + nabíjecí stojánek
Aligator A900 Senior, červená + nabíjecí stojánek
Aligator A900 Senior, červená + nabíjecí stojánek
Aligator A900 Senior, červená + nabíjecí stojánek
Obj. číslo
3980869
OEM
A900R
Výrobce
Aligator
Věrnostní body: 78
2 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Aligator A900 Senior, červená + nabíjecí stojánek

EAN produktu: 8595181135624

Obří a skvěle čitelný displej

Aligator A900 je vybaven velkým, na výšku orientovaným displejem s úhlopříčkou 3.2".

Krokoměr pro lepší zdraví

Telefon Aligator A900 má integrovaný krokoměr, který vám pomáhá sledovat váš denní pohyb.

SOS Locator - přesná poloha GPS pro větší jistotu

Funkce SOS Locator umožňuje na dálku vyhledat a určit polohu telefonu.

Přesný čas bez složitého nastavování

Aligator A900 umí automaticky nastavit čas pomocí sítě operátora.

Velká tlačítka a jednoduché ovládání

Telefon má klasickou klávesnici s velkými, hmatem rozeznatelnými tlačítky.

Pojistka proti nechtěnému vypnutí

A900 je vybaven pojistkou proti nechtěnému vypnutí telefonu.

Nabíjecí stojánek

Telefon je vybaven nabíjecím stojánkem pro snadné a pohodlné nabíjení.

Upozornění na vybitou baterii

Telefon automaticky upozorní na vybitou baterii.

Dlouhá výdrž baterie

Výdrž telefonu na jedno nabití v pohotovostním režimu je až dva týdny.

Užitečné funkce a fotoaparát

Nový A900 umí mnohem více, než jen volat a posílat SMS.

Skvělý design a oblíbené barevné varianty

Design modelu A900 se vymyká zavedeným představám vzhledu telefonů pro seniory.

Technické specifikace

  • Výška: 133 mm
  • Šířka: 59,6 mm
  • Hloubka: 13,5 mm
  • Hmotnost: 115 g
  • Typ displeje: Barevný TFT
  • Rozlišení: 240x320, QVGA
  • Typ baterie: Li-Ion 1600 mAh
  • Výdrž v pohotovostním režimu: až 14 dnů
  • Výdrž při hovoru: až 8 hodin
  • Paměť kontaktů v telefonu: 200
  • Paměť na SMS: 50
  • Typ SIM karet: 2x Normální SIM
  • Frekvenční pásma: GSM 850/900/1800/1900MHz

Obsah balení: Telefon Aligator A900, Cestovní nabíječka, Sluchátka, Nabíjecí stojánek, Návod k použití v CZ, SK, DE

Parametry

Operační systém
Rozlišení displeje
Typ
Typ displeje
Funkce
Certifikace
Bezdrátové technologie
Konfigurace karet
Slot na paměťovou kartu
Typ hlavní SIM karty
Typ vedlejší SIM karty
Počet objektivů zadního fotoaparátu
Výrobce
*Maximální velikost paměťové karty

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29554 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.