Amazfit GTR 4 Racetrack Grey AMAZFIT
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Amazfit GTR 4 Racetrack Gray
Jedná se o chytré hodinky s GPS. Podporují zařízení s Androidem 7.0 a vyšším, iOS 12.0 a vyšším. Aplikace Zepp je k dispozici pro snadnou správu.
Výbava a funkce
Amazfit GTR 4 nabízí více než 150 sportovních režimů a rozpoznávání silového cvičení. Disponují dvoupásmovým polohováním a importem trasy.
Mají ultra dlouhou 14denní výdrž baterie. Umožňují snadnou správu zdraví 24/7, Bluetooth telefonní hovory a úložiště hudby.
Design a displej
Design hodinek je navržen pro akci. Mají jednodílný kovový střední rám a navigační korunku z nerezové oceli.
Velký 1,43" HD AMOLED displej s 200+ ciferníky a Always-on displej zaručuje skvělý vizuální zážitek.
Výdrž a senzory
Ultra dlouhá 14denní výdrž baterie je doplněna novým režimem úspory baterie.
Hodinky jsou vybaveny přesným senzorem zdravotních dat BioTracker 4.0 pro 24 h monitorování srdeční frekvence, SpO# a stresu.
Interakce a asistent
Amazfit GTR 4 jsou vybaveny ultra výkonným Zepp OS 2.0 s nastavitelným rozhraním a bohatým ekosystém mini aplikací s hrami.
Fungují jako nejlepší osobní asistent s členskými kartami obchodů, vestavěnou Amazon Alexa, offline hlasovým asistentem, příjmem Bluetooth telefonních hovorů.
Technické specifikace
- Úhlopříčka: 1,43"
- Rozlišení: 466 × 466 AMOLED
- Jemnost displeje: 326 ppi
- Materiál těla: Střední rám z hliníkové slitiny + stříkaná spodní část PC ve vysokém lesku
- Voděodolnost: 5 ATM
- Materiál řemínku: Fluoroelastomer / Kůže / Nylon
- Šířka: 22 mm
- Pro obvod zápěstí: 150–215 mm
- Kapacita baterie: 475 mAh
- Doba nabíjení: cca 2 hodiny
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.