AOC MT IPS LCD WLED 27" 27B2H/EU - IPS panel, 1920x1080, D-Sub, HDMI
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AOC MT IPS LCD WLED 27" 27B2H/EU
Bezrámečkový design
Bezrámečkový design pro plynulé využití více monitorů.
Široké pozorovací úhly
Přesné zobrazení barev až do úhlu 178°.
HDMI
Podpora pro současné herní konzole, grafické karty a set-top boxy.
Rozlišení Full HD
Monitor s rozlišením Full HD 1 920 x 1 080 pixelů.
IPS panel
IPS panel pro skvělé barvy a široké pozorovací úhly.
Technické specifikace
- Barva: Černá
- Úhlopříčka: 27 inch
- Rozlišení: 1 920 × 1 080
- Obnovovací frekvence: 75 Hz
- Doba odezvy: 4 ms
- Typ panelu: IPS
- Podsvícení: WLED
- Pokrytí sRGB: 101%
- Flicker-free: Ano
- Poměr stran: 16: 9
- Jas: 250
- Kontrast (dynamický): 20M: 1
- Kontrast (statický): 1000: 1
- Rozteč obrazových bodů: 0.3114
- Aktivní plocha obrazovky: 527,04x296,46 mm
- Pozorovací úhel: 178/178 o
- Počet zobrazovaných barev: 16,7 milionu
- Typ rámečku: Bez okrajů
- Frekvence zobrazování: 30 -83kHz / 50 -76 Hz
- Pokrytí Adobe RGB: 74%
- OSD jazyky: EN, FR , ES, PT, DE, IT, NL, SE, FI, PL ,CZ, RU, KR, CN (T), CN (S), JP
- Tvrzené sklo: 3 H
- Připojení: HDMI, VGA
- Audio výstup: Headphone out (3.5mm)
- Plochý / Prohnutý: Ne
- HDMI kabel: 1,8 m
- Shoda se směrnicí RoHS: Ano
Ergonomie a energetická efektivita
- Naklonění: -5/21.5 °
- Vesa: 100 × 100
- Napájení: Externí
- Zdroj napájení: 100–240 V, 50/60 Hz
- Energetická třída: A+
- Spotřeba energie v zapnutém stavu: 22 watt
- Spotřeba energie ve vypnutém stavu: 0.5 watt
- Spotřeba energie v pohotovostním režimu: 0.5 watt
Rozměry a hmotnost
- Product dimensions excl base: 361.39(H) x 612.14(W) x 36.1(D)mm
- Rozměry balení: 520 (H) x 678 (W) x 131 (D) mm
- Čistá hmotnost (bez balení): 3.6 Kg
- Hrubá hmotnost (včetně balení): 5.5 Kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.