AOC MT VA LCD WLED 31, 5" U32P2CA - VA panel, 3840x2160, 2xHDMI, DP, USB-C, USB, repro, pivot
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AOC MT VA LCD WLED 31,5" U32P2CA
Model: U32P2CA
EAN: 4038986119832
Úhlopříčka: 31.5 inch (80 cm)
Rozlišení: 3840x2160
Technické specifikace
Obnovovací frekvence: 60 Hz
Podsvícení: WLED
Typ panelu: VA
Počet zobrazovaných barev: 16,7 milionu
Pokrytí sRGB (%) (CIE 1931): 119
Doba odezvy (GtG): 4 ms
Kontrast (statický): 3000 : 1
Jas (typický): 350 cd/m2
Pozorovací úhel (CR10): 178/178 o
Připojení a napájení
Připojení: HDMI 2.0 × 2, DisplayPort 1.2 × 1, USB-C (režim DP Alt Mode), USB 3.2 (Gen1) × 4
Napájení: Interní, 100–240 V, 50/60 Hz
Spotřeba energie v zapnutém stavu (Energy Star): 57 watt
Design a rozměry
Barva: Černá
Typ rámečku: Bezrámečkový
Vesa: 100 × 100
Rozměry produktu včetně základny: 714.8(W) x (653.5-504.4)(H) x 275.1(D)
Rozměry produktu bez základny: 714.8(W) x 425.2(H) x 55.7(D)
USB-C a napájení 65 W
USB-C: Připojení pomocí rozhraní USB-C poskytuje možnost využívání funkce funkci DisplayPort Alternate Mode pro přenášení videosignálů ve vysokém rozlišení z notebooku do monitoru při souběžném nabíjení baterie tohoto notebooku z monitoru prostřednictvím napájecí funkce portu USB.
Napájení 65 W: Prostřednictvím jednoho tenkého kabelu poskytuje technologie AOC USB-C napájení o výkonu až 65 W sloužící k nabíjení běžných zařízení s nízkou/vysokou spotřebou energie (například myši nebo klávesnice), chytrých telefonů a notebooků.
Rozlišení UHD (4K)
UHD (4K): Díky svému rozlišení 4K UHD, tedy 3840 x 2160 pixelů, které je čtyřnásobné oproti zobrazovacím jednotkám v provedení Full HD, se monitor honosí pixelovou hustotou, jejímž prostřednictvím lze získávat brilantně ostrý obraz s nejjemnějšími detaily.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.