Aruba 2530-24-PoE+ HP RENEW Switch J9779AR

- 25%

ilustrační foto

Aruba 2530-24-PoE+ HP RENEW Switch J9779AR
Obj. číslo
3460242
OEM
J9779AR#ABB
Výrobce
HP Enterprise
Věrnostní body: 192
0 hodnocení
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

5 110 Kč

3 853 Kč

3 184 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 3 860 Kč
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

3 853 Kč

5 110 Kč

3 184 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Klíčové vlastnosti

Nákladově efektivní, spolehlivá a bezpečná řada přepínačů Aruba
Flexibilní správa prostřednictvím Aruba AirWave, Aruba
Central a Aruba ClearPass Policy Manager.
Správná velikost nasazení s možností výběru z 8, 24 a 48 zařízení
portů Gigabit a Fast Ethernet
Až 370W PoE+ pro napájení IoT
Podpora rozhraní REST API
Jednoduché nasazení s funkcí Zero Touch Provisioning

Podpora kabelového a bezdrátového připojení

Automatická konfigurace přepínače automaticky nakonfiguruje přepínač
pro různá nastavení, například VLAN, CoS, maximální výkon PoE,
a priorita PoE, když je detekován přístupový bod Aruba.
Místní uživatelská role definuje sadu zásad založených na přepínači ve
oblastech, jako je zabezpečení, ověřování a QoS. Uživatel
Role lze přiřadit skupině uživatelů nebo zařízení pomocí funkce
místní konfigurace přepínače (pouze verze YA)

Quality of Service (QoS)

Prioritizace provozu (IEEE 802.1p) pro provoz v reálném čase.
Podpora osmi úrovní priority mapovaných na
dvě nebo čtyři fronty.
Zjednodušená konfigurace kvality služeb (QoS)
Prioritizace provozu na základě portu zadáním portu a
úrovně priority.
Prioritizace provozu na základě VLAN zadáním VLAN.
a úrovně priority.
Třída služby (CoS) nastavuje značku priority IEEE 802.1p
na základě IP adresy, typu služby IP (ToS), vrstvy 3
protokolu, čísla portu TCP/UDP..

Zjednodušená konfigurace a správa

Cloudová platforma pro správu Aruba Central nabízí
jednoduchý, bezpečný a nákladově efektivní způsob správy přepínačů.
Splňuje požadavky RFC 7030 pro registraci šifrovacích klíčů.
Zero-Touch-Provisioning (ZTP) zjednodušuje instalaci zařízení.
infrastrukturu přepínačů pomocí procesu založeného na DHCP
s technologií AirWave.
Flexibilní správa - podporuje jak centrální správu založenou na cloudu.
i on-premise AirWave bez nutnosti trhání a nahrazování
přepínací infrastruktury

Technické specifikace

Porty: 24-port fully managed Fast Ethernet PoE+
Paměť a procesor: ARM9E @ 800 MHz ;128 MB flash
Packet buffer size: 1.5 MB dynamicky alokovány; 256 MB DDR3 DIMM
Latence: 100 Mb Latency: < 1.7 µs; 1000 Mb Latency: < 1.1 µs
Propustnost: až 9.5 Mp/s
Spínací výkon: 12.8 Gb/s
Stacking schopnost: Vitruální: 16 přepínačů
Funkce pro správu: Aruba Central and Aruba AirWave Network; Management; IMC—Intelligent Management Center; Rozhraní příkazového řádku; Webový prohlížeč; Konfigurační menu; out-of-band řízení (sériové rozhraní RS-232C nebo Micro USB); IEEE 802.3 Ethernet MIB; Repeater MIB; Ethernet rozhraní MIB;
Vstupní napětí: 100 - 127 / 200 - 240 VAC
Rozsah provozní vlhkosti: 15 to 95% @ 104°F (40°C) (bez kondenzace)
Spotřeba energie: 237W (maximum)
Odvod tepla: 99 BTU/hr (104.45 kJ/hr)
Minimální rozměry: 44.2 x 32.26 x 4.45 cm
Hmotnost: 3.81 kg

Parametry

Maximální počet portů
Provedení
Management
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29555 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.