TP-Link Easy Smart switch TL-SG105E (5xGbE, fanless)
549 Kč
488 Kč
404 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link switch TL-SG105E, 5xGbE RJ45, fanless
EAN: 6935364022037
Popis produktu
TP-Link switch TL-SG105E je 5portový gigabitový Easy Smart switch, který snadno rozšíří vaši kabelovou síť. Ideální pro domácí i kancelářské použití.
Hlavní vlastnosti
- 5 portů 10/100/1 000 Mbit/s RJ45
- Monitorování sítě, prioritizaci přenosů a funkce VLAN
- Inovativní technologie úspory energie ušetří až 75% spotřeby
- Jednoduché nastavení sítě a připojení plug-and-play
- Centrální správa všech jednoduchých chytrých switchů Easy Smart
Technické specifikace
Standardy a protokoly: IEEE 802.3i, IEEE 802.3u, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3x, IEEE 802.1q, IEEE 802.1p
Rozhraní: 5 10/100/1000 Mbps RJ45 Ports, AUTO Negotiation/AUTO MDI/MDIX
Síťové médium: 10BASE-T: UTP category 3, 4, 5 cable (maximum 100m), 100BASE-TX: UTP category 5, 5e cable (maximum 100m), 1000BASE-T: UTP category 5, 5e, 6 or above cable (maximum 100m)
Ventilátor: Bez ventilátoru
Napájení: External Power Adapter (Output: 5 VDC/ 0.6 A)
Rozměry: 3.9 × 3.9 × 1.0 in. (100 × 98 × 25 mm)
Maximální spotřeba energie: 2.82 W (220 V/ 50 Hz)
Maximální odvod tepla: 9.62 BTU/h
Předávání paketů: 7.4 Mpps
MAC adresa: 2 K
Buffer paměť: 1 Mb
Jumbo Frame: 16 KB
Software
Kvalita služeb: Support Port-based/802.1p/DSCP priority, Support 4 priority queues, Rate Limit, Storm Control
L2 vlastnosti: IGMP Snooping V1/V2/V3, Static Link Aggregation, Port Mirroring, Cable Diagnostics, Loop Prevention
VLAN: Supports up to 32 VLANs simultaneously (out of 4K VLAN IDs), MTU/Port/Tag VLAN
Přenosová metoda: Store-And-Forward
Ostatní
Certifikace: FCC, CE, RoHS
Balení obsahuje: TL-SG105E, Power Adapter, Installation Guide, Rubber Feet
Systémové požadavky: Microsoft Windows pro provoz Utility
Prostředí: Provozní teplota: 0°C~40°C (32°F~104°F), Skladovací teplota: -40°C~70°C (-40°F~158°F), Provozní vlhkost: 10%~90% nekondenzující, Skladovací vlhkost: 5%~90% nekondenzující
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.