Výprodej Aruba Instant On 1960 24G PoE (20pClass4 + 4pClass6) 2XGT 2SFP+ 370W Switch
20 494 Kč
16 937 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Aruba Instant On 1960 24G PoE Switch
Aruba Instant On 1960 24G PoE je výkonný switch s 24 porty RJ-45, které podporují rychlosti až 1000 Mbps. Mezi těmito porty najdeme 4 porty CL4 a 20 portů CL6 PoE.
Technické specifikace
Switch disponuje 2 porty SFP+ 10GbE a 2 porty 10GBASE-T. Rozměry přístroje jsou 350.5(d) x 442.5(w) x 43.95(h) mm a váha 4.7 kg.
Procesor a latence
- CPU: Single-Core ARM v7 Cortex-A9 @800MHz
- 100 Mb Latency: < 4.4 uSec
- 1000 Mb Latency: < 2.2 uSec
- 10000 Mb Latency: < 1.1 uSec
Kapacita a tabulky
- Throughput (Mpps): 95 Mpps
- Kapacita: 128 Gbps
- Velikost routovací tabulky: 32 IPv4/IPv6
- Velikost MAC Address tabulky: 16,000 položek
Provozní podmínky a spolehlivost
Přístroj je navržen pro provoz v teplotách od 0 do 40°C a v nadmořské výšce až 10,000 ft. Reliability MTBF je 65.3 let.
Elektrické charakteristiky
Switch pracuje na frekvenci 50Hz/60Hz a napětí 100-127VAC / 200-240VAC. Maximální výkon zařízení je 500W při 100-127V a 480W při 200-220V. PoE výkon je celkem 370 W.
Bezpečnost a emise
Přístroj splňuje bezpečnostní normy EN/IEC 60950-1 a EN/IEC 62368-1. Emise jsou v souladu s normou EN 55032:2015/CISPR 32, Class A.
Správa zařízení a montáž
Zařízení lze spravovat prostřednictvím Aruba Instant On Cloud, webového prohlížeče nebo SNMP Managera. Přístroj lze montovat do standardního 19" racku, na stůl, na zeď nebo pod stůl.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.