ASRock MB Sc AM4 A520M-HDV, AMD A520M, 2xDDR4, HDMI, DVI
1 644 Kč
1 519 Kč
1 255 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASRock MB Sc AM4 A520M-HDV
[img src=""]Produktové číslo: 4710483932267
Charakteristika produktu
ASRock MB Sc AM4 A520M-HDV je vysoce výkonná základní deska.
Je kompatibilní s procesory AMD AM4 Ryzen™ 3. generace a novějšími.
Podporuje DDR4 4733+ (OC) a nabízí široké možnosti grafických výstupů.
Konektivita
Deska je vybavena 4 x SATA3 a 1 x Ultra M.2 (Gen3 x4 a SATA3).
Poskytuje 6 x USB 3.2 Gen1 a 6 x USB 2.0.
Je vybavena Realtek Gigabit LAN pro rychlé a stabilní připojení.
Technické specifikace
ASRock MB Sc AM4 A520M-HDV je vybavena technologií ASRock Super Alloy.
Obsahuje prémiovou 50A výkonovou tlumivku a zafírovou černou PCB.
Poskytuje ASRock Full Spike Protection a ASRock Live Update & APP Shop.
[img src=""]Čipová sada
ASRock MB Sc AM4 A520M-HDV je vybavena čipovou sadou AMD A520.
Paměť
Podporuje Dual Channel DDR4 Memory Technology a 2 x DDR4 DIMM Slots.
Podporuje paměťové moduly s profilem Extreme Memory Profile (XMP).
[img src=""]Grafika
Integrovaná grafika AMD Radeon™ Vega v APU radě Ryzen*.
Podporuje DirectX 12, Pixel Shader 5.0.
Podporuje trojitý monitor a HDMI 2.1 s max. rozlišením až 4K x 2K.
Sloty
Obsahuje 1 x PCI Express 3.0 x16 Slot a 1 x PCI Express 3.0 x1 Slot.
[img src=""]Úložiště
ASRock MB Sc AM4 A520M-HDV je vybavena 4 x SATA3 6.0 Gb/s konektory.
Podporuje RAID (RAID 0, RAID 1 a RAID 10), NCQ, AHCI a Hot Plug.
Obsahuje 1 x Ultra M.2 Zásuvku, podporuje M.2 moduly PCI Express do Gen3 x4.
LAN
PCIE x1 Gigabit LAN 10/100/1000 Mb/s a Realtek RTL8111H.
Podporuje Wake-On-LAN a ochranu před bleskem/ESD.
[img src=""]Audio
7.1 CH HD Audio (Realtek ALC887 Audio Codec).
Podporuje přepěťovou ochranu.
Software a UEFI
Softvér- ASRock Motherboard Utility (A-Tuning), ASRock XFast LAN a ASRock Full HD UEFI.
BIOS
128Mb AMI UEFI Legal BIOS s podporou GUI.
Podporuje "Plug and Play" a ACPI 5.1 dodržování událostí probuzení.
Operační systém
Microsoft Windows 10 64-bit.
Faktor formy
Micro ATX Formát: 9.0-in x 7.9-in, 23.0 cm x 20.1 cm.
S pevným kondenzátorem pro dlouhou životnost.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.