ASUS MB Sc AM5 TUF GAMING B650M-PLUS WIFI, AMD B650, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI, WI-FI, mATX
5 710 Kč
5 461 Kč
4 513 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS TUF GAMING B650M-PLUS WIFI
ASUS TUF GAMING B650M-PLUS WIFI je navržen pro nejnovější procesory AMD Ryzen 7000. Tato základní deska je vybavena vojenskými komponenty, vylepšeným napájením a komplexním chladicím systémem, který zajistí stabilní a silný výkon pro dlouhé herní maratony.
Specifikace
CPU
AM5 paticí pro procesory AMD Ryzen™ 7000 Series.
Chipset
AMD B650
Paměť
4 x DIMM, Max. 128GB, DDR56400+(OC)/ 6200(OC)/ 6000(OC)/ 5800(OC)/ 5600/ 5400/ 5200/ 5000/ 4800 ECC & Non-ECC, Un-buffered Memory.
Grafika
1 x DisplayPort, 1 x HDMI port.
Rozšiřující sloty
- 1 x PCIe 4.0/3.0 x16 slot
- 1 x PCIe 4.0/3.0 x16 slot (podporuje x4 režim)
- 1 x PCIe 4.0/3.0 x1 slot
Úložiště
Celkem 2 x M.2 sloty a 4 x SATA 6Gb/s porty.
Ethernet
1 x Realtek 2.5Gb EthernetTUF LANGuard
Wireless & Bluetooth
Wi-Fi 62x2 Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax), Bluetooth v5.2
USB
Celkem 8 USB portů na zadní straně a 7 USB portů na přední straně.
Zvuk
Realtek 7.1 Surround Sound High Definition Audio CODEC
Zadní I/O porty
- 1 x USB 3.2 Gen 2x2 port (1 x USB Type-C)
- 2 x USB 3.2 Gen 2 ports (2 x Type-A)
- 1 x DisplayPort
- 1 x HDMI port
- 1 x Wi-Fi modul
- 1 x Realtek 2.5Gb Ethernet port
- 5 x audio jacky
Interní I/O konektory
- 1 x 4-pin CPU Fan header
- 1 x 4-pin CPU OPT Fan header
- 1 x 4-pin AIO Pump header
- 3 x 4-pin Chassis Fan headers
Speciální funkce
ASUS TUF PROTECTION, ASUS Q-Design, ASUS Thermal Solution, ASUS EZ DIY, Aura Sync
Software
ASUS Exclusive Software, Armoury Crate, AI Suite 3, TUF GAMING CPU-Z, DTS Audio Processing, MyAsus, Norton Anti-virus software (Free Trial version), WinRAR, UEFI BIOS, ASUS EZ DIY
BIOS
256 Mb Flash ROM, UEFI AMI BIOS
Operační systém
Windows11, Windows10 64-bit
Formát
micro-ATX Formát: 9.6 inch x 9.6 inch (24.4 cm x 24.4 cm)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.