ASRock MB Sc AM4 X570S PG Riptide, AMD X570, 4xDDR4, 1xHDMI
4 773 Kč
4 645 Kč
3 839 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASRock MB Sc AM4 X570S PG Riptide
Podpora procesorů: Tato základní deska podporuje stolové procesory AMD AM4 Socket Ryzen™ série 2000, 3000, 4000 G a 5000.
Technické specifikace
- Digi Power design: 10 fázové napájení.
- Podpora DDR4: Podporuje DDR4 5000+ (OC)*.
- PCIe sloty: 3 PCIe 4.0 x16, 3 PCIe 4.0 x1.
- M.2 slot: 1 M.2 Kľúč E pro WiFi.
- Grafické výstupy: HDMI.
- Audio: 7.1 CH HD Audio (Realtek ALC897 Audio Codec), Nahimic Audio.
Konektory
- SATA: 6 SATA3, 1 Hyper M.2 (PCIe Gen4 x4).
- USB: 3 USB 3.2 Gen2, 8 USB 3.2 Gen1, 6 USB 2.0.
- LAN: Killer E3100G 2.5G LAN.
Unikátní funkce
- ASRock USB 3.2 Gen2: ASRock Predný panel USB 3.2 Gen2 Type-C Header (10 Gbps).
- ASRock Super Alloy: XXL chladič z hliníkovej zliatiny.
- Killer 2.5G LAN: ASRock Lightning Gaming Port.
Čipová sada
AMD X570: Dual Channel DDR4 Memory Technology, 4 x DDR4 DIMM Slots.
BIOS
256Mb AMI UEFI Legal BIOS s podporou GUI, Podporuje "Plug and Play".
Audio
7.1 CH HD Audio (Realtek ALC897 Audio Codec), Podporuje prepäťovú ochranu.
LAN
2.5 Gigabit LAN 10/100/1000/2500 Mb/s, 1 x Killer E3100G (PCIE x1 Gigabit LAN 10/100/1000/2500 Mb/s).
Sloty
Procesory radu AMD Ryzen (Vermeer, Matisse), 1 x PCI Express 4.0 x16 Slot (x16 (PCIE1)).
Úložisko
6 x SATA3 6.0 Gb/s Konektory, 1 x Hyper M.2 Zásuvka (M2_1).
Príslušenstvo
Stručná inštalačná príručka, podporný disk CD, I/O Shield, 2 x dátové káble SATA, 1 x držiak grafickej karty, 3 x skrutky pro M.2 zásuvky, 1 x stojan pro M.2 zásuvky.
EAN produktu: 4710483935336
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.