ASUS LCD 15.6" XG16AHPE-W 1920x1080 IPS LED 300cd 3ms mHDMI USB-Cx 2 repro kabely: Micro HDMI to HDMI a USBC kabel 15W
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ROG Strix XG16AHPE-W
Display
Panel Size (inch) : 15.6
Aspect Ratio : 16:9
Color Space (sRGB) : 100%
Panel Type : IPS
Panel Backlight : LED
True Resolution : 1920x1080
Display Viewing Area (HxV) : 344.16 x 193.59 mm
Display Surface : Non-Glare
Pixel Pitch : 0.179mm
Brightness (Typ.) : 300cd/?
Contrast Ratio : 800:1
Viewing Angle (CR?10) : 178°/ 178°
Response Time : 3ms(GTG)
Display Colors : 16.7M
Flicker free : Yes
Refresh Rate (max) : 144Hz
Video Feature
Trace Free Technology : Yes
GamePlus : Yes
Low Blue Light : Yes
HDCP Support : Yes
Game Visual : Yes
VRR Technology : G-SYNC Compatible
Display Widget : Yes
I/O Ports
Micro HDMIx 1
USB-Cx 2
Earphone jack : Yes
Audio Features
Speaker:Yes(1Wx2)
Signal Frequency
Digital Signal Frequency : HDMI: 30-180 KHz(H) / 60-144Hz (V) USB Type C: 180 KHz(H) / 60-144Hz (V)
Analog Signal Frequency : NA
Power Consumption
Power Consumption : <10W
Power Saving Mode : <0.5W
Power Off Mode : <0.3W
Voltage : 100-240V, 50/60Hz
Battery Life or Battery Power : 3 HRS
Mechanical Design
Tripod Socket : Yes
Height Adjustment : No
Dimensions (Esti.)
Phys. Dimension with Stand (W x H x D) : 360.52x225.52x11.8mm
Phys. Dimension without Stand (W x H x D) : 360.52x225.52x11.8mm
Box Dimension (W x H x D) : 498x118x120mm
Weight (Esti.)
Net Weight with Stand : 0.9 kg
Net Weight without Stand : 0.9 kg
Gross Weight : 3.0 kg
Accessories (vary by regions)
Color pre-calibration report
Micro HDMI to HDMI cable
Power adapter
Quick start guide
ROG sleeve
ROG tripod hole cover
USB Type-C to A adapter
USB-C cable
Warranty Card
Certificate
TÜV Flicker-free
TÜV Low Blue Light
G-SYNC Compatible
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.