ASUS LCD 34" XG349C 3440x1440 CURVED ROG Strix Gaming 400cd UWQHD overclo.180Hz 1ms HDMI DP 135%sRGB, G-Sync IPS repro
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS LCD 34" XG349C 3440x1440 CURVED ROG Strix Gaming Monitor
Obecný popis
34" UWQHD (3440 x 1440) HDR herní monitor s ultra rychlým 180Hz (overclocking) obnovovacím rychlostí navržený pro profesionální hráče a pohlcující hraní.
ASUS Fast IPS technologie umožňuje 1ms dobu odezvy (GTG) pro ostré herní vizuály s vysokými snímkovými rychlostmi.
ASUS Extreme Low Motion Blur Sync (ELMB SYNC) technologie umožňuje ELMB spolu s G-SYNC Compatible, eliminuje ghosting a trhání pro ostré herní vizuály s vysokými snímkovými rychlostmi.
Technické specifikace
Panel Size (inch): 34.14
Curvature: 1900R
Aspect Ratio: 21:9
Color Space (DCI-P3): 98%
Panel Type: IPS
Panel Backlight: LED
True Resolution: 3440x1440
Display Viewing Area (HxV): 799.8 x 334.8 mm
Pixel Pitch: 0.2325mm
Brightness (Typ.): 400cd/?
Contrast Ratio: 1000:1
Video funkce
Trace Free Technology: Ano
Color Accuracy: ?E< 2
GamePlus: Ano
Low Blue Light: Ano
HDCP Support: Ano, 2.2
Game Visual: Ano
VRR Technology: G-SYNC Compatible
ELMB Sync: Ano
I/O Ports
DisplayPort 1.4x: 1
HDMI (v2.0)x: 1
USB Ports: Ano(2 ports USB 3.0)
USB-Cx: 1
Spotřeba energie
Power Consumption: <40W*
Power Saving Mode: <0.5W
Power Off Mode: <0.3W
Mechanický design
Tilt: Ano (+20° ~ -5°)
Swivel: Ano (+25° ~ -25°)
Height Adjustment: 0~100mm
VESA Wall Mounting: 100x100mm
Rozměry a hmotnost
Phys. Dimension with Stand (WxHxD): 815 x (411~511) x 279 mm
Phys. Dimension without Stand (WxHxD): 815 x 366 x 142 mm
Net Weight with Stand: 9.2 Kg
Net Weight without Stand: 5.6 Kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.