ASUS MB Sc AM4 TUF GAMING B550M-PLUS WIFI II, AMD B550, 4xDDR4, 1xDP, 1xHDMI, WI-FI, mATX
3 658 Kč
3 553 Kč
2 937 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS MB Sc AM4 TUF GAMING B550M-PLUS WIFI II
Produktový kód: 4711081305705
Podrobný popis
Tato základní deska je připravená pro stolové procesory Ryzen™ radu 5000/ radu 5000 G/ radu 4000 G/ radu 3000.
Napájení a odolnost
8+2 napájacie stupne DrMOS, konektor ProCool a komponenty TUF vojenskej kvality pro maximální odolnost.
Komplexní chlazení
Chladiče VRM, chladič PCH bez ventilátora, M.2 chladiče a nástroj Fan Xpert 2+.
Připojení
PCIe 4.0 M.2, USB 3.2 Podpora Gen 2 Type-A a Type-C.
Online hry
Wi-Fi 6, Realtek 2.5Gb Ethernet a TUF LANGuard.
Potlačení šumu AI
Redukuje šum v pozadí z mikrofónu a zvukového výstupu.
Podpora paměti
4 x DIMM, max. 128 GB, DDR4 4866(OC)/4800(OC)/4600(OC)/4466(OC)/4400(OC)/4333(OC)/4266(OC)/4200(OC)/4133(OC)/4000(OC)/3866(OC)/3733(OC)/3600(OC)/3466(OC)/3400(OC)/333333(OC)/3200/3000/2933/2800/2666/2400/2133.
Grafika
1 x DisplayPort, 1 x port HDMI.
Rozšiřující sloty
- 1 x PCIe 4.0 x16 slot (podporuje režim x16)
- 1 x PCIe 3.0 x16 slot (podporuje režim x16)
- 1 x PCIe 3.0 x16 slot (podporuje režim x4)
- 1 x PCIe 3.0 x1 slot
Úložiště
2 x M.2 sloty, 4 x porty SATA 6 Gb/s, podpora RAID 0, 1, 10.
Bezdrátové připojení a Bluetooth
2x2 Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax) + BT5.2.
USB porty
8 x zadní USB, 6 x přední USB.
Audio
Realtek 7.1 Surround Sound High Definition Audio CODEC.
Porty I/O na zadním panelu
- 2 x USB 3.2 porty Gen 2
- 4 x USB 3.2 porty Gen 1
- 2 x USB 2.0
- 1 x DisplayPort
- 1 x port HDMI
- 1 x modul Wi-Fi
- 1 x Realtek 2.5Gb Ethernet port
- 5 x audio konektory
- 1 x optický S/PDIF výstupný port
- 1 x tlačidlo BIOS FlashBack™
- 1 x kombinovaný port PS/2 klávesnica/myš
Operační systém
Windows 10 64-bit, Windows 11 ready.
Rozměry
24.4 cm x 24.4cm.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.