ASRock MB Sc AM5 X670E PG LIGHTNING, AMD X670, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI
7 241 Kč
6 979 Kč
5 767 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASRock MB Sc AM5 X670E PG LIGHTNING
Extrémně výkonná základní deska s podporou procesorů AMD Ryzen™ 7000 Series.
Vynikající vlastnosti
- 14+2+1 Phase Power Design, SPS
- 4 x DDR5 DIMMs, podpora až 6600+(OC)
- Realtek ALC897 7.1 CH HD Audio Codec, Nahimic Audio
- 2 USB 3.2 Gen2x2 Type-C (1 Rear, 1 Front)
- Realtek 2.5G LAN
Unikátní funkce
Deska nabízí vynikající produktivitu díky PCIe Gen5 (Graphics, M.2) a Dual Channel DDR5. Díky server-grade low-loss PCB a 14+2+1 power phase, 70A SPS pro VCore+SOC, je deska extrémně odolná.
Podpora procesorů
Podporuje procesory AMD Socket AM5 Ryzen™ 7000 Series.
Paměť
Dual Channel DDR5 Memory Technology - 4 x DDR5 DIMM Slots - Podporuje DDR5 non-ECC, un-buffered paměť až do 6600+(OC)* - Max. kapacita systémové paměti: 128GB - Podporuje Extreme Memory Profile (XMP) a EXTended Profiles pro Overclocking (EXPO) paměťové moduly.
Audio
7.1 CH HD Audio (Realtek ALC897 Audio Codec) - Nahimic Audio.
LAN
2.5 Gigabit LAN 10/100/1000/2500 Mb/s - Dragon RTL8125BG - Podporuje Phantom Gaming LAN Software - Smart Auto Adjust Bandwidth Control - Visual User Friendly UI - Visual Network Usage Statistics - Optimized Default Setting for Game, Browser, and Streaming Modes - User Customized Priority Control.
Sloty
Deska obsahuje 1 PCIe 5.0 x16, 2 PCIe 4.0 x16, 1 PCIe 4.0 x1, 1 M.2 Key-E pro WiFi.
Úložiště
Deska podporuje 1 Blazing M.2 (PCIe Gen5x4), 1 Hyper M.2 (PCIe Gen4x4), 1 Ultra M.2 (PCIe Gen3x4 & SATA3), 1 M.2 (PCIe Gen4x2), 4 SATA3.
Příslušenství
1 x Uživatelský manuál, 2 x SATA datové kabely, 4 x šrouby pro M.2 Sockets, 1 x Standoff pro M.2 Socket.
Formát
ATX Formát: 12.0-in x 9.6-in, 30.5 cm x 24.4 cm - 8 Layer PCB.
OS
Microsoft Windows 10 64-bit / 11 64-bit.
Certifikace
FCC, CE - ErP/EuP ready (ErP/EuP ready power supply is required).
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.