ASUS MB Sc AM5 ROG CROSSHAIR X670E GENE, AMD X670, 2xDDR5, WI-FI, mATX
14 971 Kč
12 761 Kč
10 546 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS MB Sc AM5 ROG CROSSHAIR X670E GENE
EAN: 4711081894537
Specifikace
Socket: AMD AM5 pro AMD Ryzen™ 7000 Series Desktop
Chipset: AMD X670
Max. paměť: 64GB, DDR5
Frekvence paměti: 6400+(OC)/6200(OC)/6000(OC)/5800(OC)/5600/5400/5200/5000/4800
Podpora ECC a Non-ECC, Un-buffered paměti
Podpora AMD EXPO™ pro Overclocking
OptiMem II technologie
Grafika a rozšiřující sloty
2 x USB4 porty podporují USB Type-C display výstupy
1 x PCIe 5.0 x16 slot
1 x PCIe 4.0 x1 slot
Úložiště
Podpora 3 x M.2 sloty a 4 x SATA 6Gb/s porty
M.2 slot (Key M), typ 2242/2260/2280 (podpora PCIe 5.0 x4 režim)
GEN-Z.2_1 slot (Key M) přes GEN-Z.2, typ 2242/2260/2280/22110 (podpora PCIe 5.0 x4)
GEN-Z.2_2 slot (Key M) přes GEN-Z.2, typ 2242/2260/2280/22110 (podpora PCIe 4.0 x4)
Síťové připojení
Ethernet: 1 x Intel 2.5Gb Ethernet s ASUS LANGuard
Wi-Fi: 6E (802.11 a/b/g/n/ac/ax) s podporou 2.4/5/6GHz frekvencí
Bluetooth: v5.2
USB porty
Zadní: Celkem 10 portů (2 x USB4, 6 x USB 3.2 Gen 2, 2 x USB 2.0)
Přední: Celkem 7 portů (1 x USB 3.2 Gen 2x2, 2 x USB 3.2 Gen 1, 4 x USB 2.0)
Zvuk
ROG SupremeFX 7.1 Surround Sound High Definition Audio CODEC ALC4080
Podpora až 32-Bit/384 kHz přehrávání
Zlaté audio konektory
Premium audio kondenzátory
Speciální funkce
Extreme OC Kit
Extreme Engine Digi+
ASUS Q-Design
ASUS Thermal Solution
ASUS EZ DIY
Aura Sync
Front Panel USB 3.2 Gen 2x2 s Quick Charge 4+ podporou
Software
ROG Exclusive Software
ASUS Exclusive Software
UEFI BIOS
ASUS EZ DIY
Obsah balení
Kabely, ROG GEN-Z.2 s chladičem, ROG True Voltician, další chladící kit, ASUS Wi-Fi pohyblivé antény, Q-konektor, M.2 Q-Latch balíček pro M.2 základovou desku, ROG držák grafické karty, ROG klíčenka, ROG nálepky, ROG děkovná karta, gumový balíček pro M.2 základovou desku, USB flash disk s utility a ovladači, uživatelská příručka
Operační systém a rozměry
Operační systém: Windows 11 64-bit
Formát: micro-ATX (24.4 cm x 24.4 cm)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.