ASUS MB Sc AM4 ROG STRIX B550-A GAMING, AMD B550, 4xDDR4, 1xDP, 1xHDMI
4 015 Kč
3 771 Kč
3 116 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS MB Sc AM4 ROG STRIX B550-A GAMING
Kód produktu: 4718017826594
Obecný popis
ASUS ROG STRIX B550-A GAMING je inovativní herní základní deska s rozhraním PCIe 4.0, Intel 2.5Gb Ethernetem a duálním M.2 s chladiči.
Socket
Socket AMD AM4 je připravený pro stolní procesory Ryzen™ řady 5000/4000 G/3000.
Herní připojení
Deska je vybavena PCIe 4.0, duálním M.2, USB 3.2 Gen 2 Type-C plus HDMI™ 2.1 a DisplayPort 1.2.
Síťové připojení
Deska má Intel 2.5Gb Ethernet s ASUS LANGuard pro bezproblémové síťové připojení.
Napájení
Napájení zajišťuje týmové napájecí stupně s napájecím konektorem ProCool.
Technické specifikace
CPU
Socket AMD AM4 pro stolní procesory AMD Ryzen™ řady 5000/4000 G/3000.
Čipová sada
Deska je vybavena čipovou sadou AMD B550.
Paměť
4 x DIMM, max. 128GB, DDR4 4600(O.C)/4400(O.C)/4133(O.C.)/4000(O.C.)/3866(O.C.)/3600(O.C.)/3466(O.C.)/3200/3000/2800/2666/2400/2133 MHz.
Grafika
Integrovaný grafický procesor s 1 x DisplayPort 1.2 a 1 x HDMI 2.1(4K@60HZ).
Podpora více grafických procesorů
Podporuje technologii AMD 2-Way CrossFireX.
Software
Exkluzivní software ROG
Deska je vybavena softwarem ROG, včetně RAMCache III, ROG CPU-Z, GameFirst VI a dalších.
Exkluzivní funkce ASUS
Deska obsahuje exkluzivní funkce ASUS, včetně Armoury Crate, Aura Creator, Aura Sync a dalších.
Speciální funkce
ASUS Aura Sync
Obsahuje standardní RGB header a adresovatelný RGB header Gen 2.
ASUS Q-Design
Deska je vybavena ASUS Q-DIMM, ASUS Q-LED a ASUS Q-Slot.
Příslušenství
- Použivatelská příručka
- 4 x kabel SATA 6 Gb/s
- Podpůrné DVD
- Nálepky ROG Strix
- Balíček kabelových pásků
- Predlžovací kabel pro adresovatelnou LED
- ROG Thank you card
- M.2 balíček šroubků SSD
- M.2 gumové obaly
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.