ASUS MB Sc LGA1200 PRIME H510M-E, Intel H510, 2xDDR4, 1xDP, 1xHDMI, 1xVGA, mATX
2 049 Kč
2 044 Kč
1 689 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS MB Sc LGA1200 PRIME H510M-E
Kód produktu: 4711081127765
Obecný přehled
ASUS MB Sc LGA1200 PRIME H510M-E je micro ATX základní deska s čipsetem Intel H510.
Vlastnosti
- Připravena pro procesory Intel 11. a 10. generace
- Podporuje technologie Intel Turbo Boost 2.0 a Intel Turbo Boost Max 3.0
- Ultrarychlé připojení: PCIe 4.0, 32 Gb/s M.2, Intel 1 Gb Ethernet a USB 3.2 Gen 1 Type-A
- Komplexní chlazení: chladič PCH a Fan Xpert
- 5X Protection III: Vícenásobná hardwarová ochrana pro všestrannou ochranu
Paměť
- Podpora paměťových kanálů: 2DDR4 (Dual Channel)
- Maximální velikost paměti: 64 GB
- DDR4 3200(OC)/2933/2800/2666/2400/2133 MHz Non-ECC, nevyrovnávaná paměť
- Podpora Intel Extreme Memory Profile (XMP)
Grafika
- 1 x DisplayPort 1.4
- 1 x D-Sub
- 1 x HDMI™ 2.0
Rozšiřující sloty
- Pro procesory Intel 11. a 10. generace: 1 x PCIe 4.0/3.0 x16 slot
- Intel H510 Chipset: 2 x PCIe 3.0 x1 sloty
Úložiště
- Podpora 1 x M.2 sloty a 4 x porty SATA 6 Gb/s
- M.2 slot (klíč M), typ 2242/2260/2280 (podpora PCIe 3.0 x4 a režimy SATA)
Ethernet
1 x Intel I219-V 1Gb Ethernet
USB
- Zadní USB: Celkem 4 porty
- 2 x USB 3.2 porty Gen 1 (2 x Type-A)
- 2 x USB 2.0 porty (2 x Type-A)
- Přední USB: Celkem 6 portů
Audio
Realtek ALC897/887 7.1 Surround Sound High Definition Audio CODEC
Porty I/O na zadním panelu
- 2 x USB 3.2 porty Gen 1 (2 x Type-A)
- 2 x USB 2.0 porty (2 x Type-A)
- 1 x DisplayPort
- 1 x D-Sub port
- 1 x HDMI™ port
- 1 x Intel I219-V 1Gb Ethernet port
- 3 x audio konektory
- 1 x PS/2 port pro klávesnici (fialový)
- 1 x PS/2 port pro myš (zelený)
Interní konektory I/O
- 1 x 4-pinový konektor ventilátoru CPU
- 1 x 4-pinový konektor ventilátoru šasi
- 1 x 24-pinový konektor hlavního napájení
- 1 x 8-pinový konektor napájení +12 V
Operační systém
Windows 10 64bit
Formát
microATX 22.6 cm x 21.1cm
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.