ASUS MB Sc LGA1700 TUF GAMING B760M-E D4, Intel B760, 4xDDR4, 1xDP, 1xHDMI, mATX
3 728 Kč
3 605 Kč
2 979 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS TUF GAMING B760M-E D4
EAN: 4711387131404
Popis produktu
TUF GAMING B760M-E D4 je matiční deska, která je navržena pro nejnovější procesory Intel. Je vybavena vojenskými komponenty, vylepšeným napájením a komplexním chladicím systémem. Tato deska překonává očekávání s pevným výkonem pro maratonské hraní.
Podpora procesorů
Deska podporuje procesory Intel Socket LGA1700 pro 13. generaci Intel Core, Pentium Gold a Celeron. Podporuje také technologie Intel Turbo Boost 2.0 a Intel Turbo Boost Max 3.0.
Čipset a paměť
Čipset desky je Intel B760. Má 4 sloty DIMM s maximální kapacitou 128 GB, DDR4. Podporuje Intel Extreme Memory Profile (XMP) a OptiMem II.
Grafika a rozšiřující sloty
Deska má 1 DisplayPort a 1 HDMI port. Nabízí také 1 slot PCIe 4.0 x16 pro procesory Intel 13. a 12. generace a další sloty PCIe 4.0 x16 a x1 pro čipset Intel B760.
Úložiště
Deska podporuje 2 sloty M.2 a 4 porty SATA 6Gb/s. Podporuje také Intel Rapid Storage Technology pro SATA RAID 0/1/5/10.
Ethernet a USB
Deska má 1 port Realtek 2.5Gb Ethernet a TUF LANGuard. Nabízí také celkem 13 portů USB různých generací a typů na zadním a předním panelu.
Audio
Deska je vybavena kodekem Realtek 7.1 Surround Sound High Definition Audio. Podporuje detekci jacků, multi-streaming a přeřazení jacků na předním panelu.
Příslušenství
- 2 kabely SATA 6Gb/s
- 1 I/O Shield
- 1 balíček M.2 Rubber
- 1 balíček šroubků M.2 SSD
- 1 samolepka TUF Gaming
- 1 certifikační karta TUF
- 1 uživatelská příručka
Operační systém a formát
Deska je kompatibilní s operačními systémy Windows 11 a Windows 10 64-bit. Má formát micro-ATX.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.