AVACOM Nabíjecí adaptér pro notebooky Apple 85W magnetický konektor MagSafe
745 Kč
680 Kč
562 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AVACOM Nabíjecí adaptér pro notebooky Apple 85W
EAN: 8591849078784
Specifikace
Výkon: 85W
Výstupní napětí: 230V
Hmotnost: 330g
Barva: Bílá
Kompatibilita
- MacBook Air A1237 Early 2008
- MacBook Air A1304 Late 2008
- MacBook Air A1304 Mid 2009
- MacBook Air A1369 Late 2010
- MacBook Air A1369 Mid 2011
- MacBook Air A1370 Late 2010
- MacBook Air A1370 Mid 2011
- MacBook MA090LL
- MacBook MA092LL/A
- MacBook MA463LL/A
- MacBook MA464LL/A
- MacBook MA600LL
- MacBook MA601LL
- MacBook MA609LL
- MacBook MA610LL
- MacBook MA895LL
- MacBook MA896LL
- MacBook MA896LL/A
- MacBook MA897LL/A
- MacBook Pro 15" A1286 Early 2009
- MacBook Pro 15" A1286 Early 2011
- MacBook Pro 15" A1286 Late 2008
- MacBook Pro 15" A1286 Late 2011
- MacBook Pro 15" A1286 Mid 2009
- MacBook Pro 15" A1286 Mid 2010
- MacBook Pro 15" A1286 Mid 2012
- MacBook Pro 15.4" A1150 2006
- MacBook Pro 15.4" A1211 Late 2006
- MacBook Pro 15.4" A1226 Late 2007
- MacBook Pro 15.4" A1226 Mid 2007
- MacBook Pro 15.4" A1260 Early 2008
- MacBook Pro 17-inch A1151 2006
- MacBook Pro 17-inch A1212 Late 2006
- MacBook Pro 17-inch A1229 Late 2007
- MacBook Pro 17-inch A1229 Mid 2007
- MacBook Pro 17-inch A1261 Early 2008
- MacBook Pro 17-inch A1297 Early 2009
- MacBook Pro 17-inch A1297 Early 2011
- MacBook Pro 17-inch A1297 Late 2011
- MacBook Pro 17-inch A1297 Mid 2009
- MacBook Pro 17-inch A1297 Mid 2010
- MacBook Pro A1150
- MacBook Pro A1151
- MacBook Pro A1211
- MacBook Pro A1212
- MacBook Pro A1226
- MacBook Pro A1229
- MacBook Pro A1260
- MacBook Pro A1261
- MacBook Pro A1278
- MacBook Pro A1286
- MacBook Pro A1297
- MacBook Pro A1321
- PowerBook G4 A1104
Důležité upozornění
Vždy používejte napájecí adaptér, který má stejné výstupní napětí (V) a stejný nebo vyšší výstupní proud (A), jako váš původní.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.