AVACOM nabíječka do auta 5V/3, 1A se dvěma USB výstupy, USB - USB-C kabel, bílá barva
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Jsme tu pro Vás, aby Vám nedošla energie
Jsme přední výrobce a dodavatel baterií na českém i evropském trhu. Již 20 let nabízíme širokou škálu baterií a nabíječek AVACOM pro notebooky, mobilní telefony, fotoaparáty, videokamery, aku nářadí, záložní zdroje, radiostanice a ostatní mobilní zařízení. Baterie AVACOM vyrábíme z nejkvalitnějších článků, které zajišťují vysoký výkon a stabilitu s minimální poruchovostí.
Informace o nabíječce
Univerzální kompaktní nabíječka pro rychlé nabíjení mobilních zařízení. Vyrobena z kvalitního materiálu v jednoduchém designu. Včetně 80cm nabíjecího/datového kabelu USB - USB-C.
Vhodné pro modely těchto značek:
ACER:
Liquid JADE Primo LTE
ALLVIEW:
X3 SOUL, X3 SOUL PRO
ASUS:
Zenfone 3 ZE520KL
BLACKBERRY:
DTEK60
HONOR:
8, 8 Premium
HP:
Elite X3
HTC:
10, 10 Evo, U Play
HUAWEI:
Honor 8, Mate 9, Nexus 6P, Nova, Nova Plus, P9, P9 Plus
KODAK:
Ektra
LENOVO:
Moto Z
LG:
G5, Nexus 5X, V20
MEIZU:
PRO 5
MICROSOFT:
Lumia 950, Lumia 950 XL
NUBIA:
N1, Z11, Z11 LTE
ONEPLUS:
OnePlus 2, OnePlus 3
SAMSUNG:
SM-A320 A3 (2017), SM-A520 A5 (2017)
SONY:
Xperia X, Xperia X Compact, Xperia XZ
XIAOMI:
Mi 4c, Mi 4s, Mi 5. Mi Mix
ZOPO:
Speed 8
Nabíječka je určena pro nabíjení různých mobilních zařízení, jako např. mobilní telefony, smartphony, tablety, atd. Lze použít jakýkoliv standardní datový či nabíjecí kabel s koncovkou USB. 80cm nabíjecí / datový USB - USB-C kabel je součástí balení.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.