Baseus Cafule nabíjecí / datový kabel USB na Lightning 2, 4A 3m, červená-červená
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Baseus Cafule nabíjecí / datový kabel USB na Lightning 2, 4A 3m, červená-červená
Popis produktu
Baseus Cafule je kabel USB - Lightning. Podporuje nabíjení až 2A a přenos dat 480Mbs.
Trvanlivost a design
Navržen pro dlouhodobé a intenzivní použití. Speciální oplet zabraňuje tření a lámání kabelu.
Stylový design se hodí do každého prostředí. Řemínek umocňuje dobrý vzhled kabelu a usnadňuje jeho skladování.
Parametry
- Model: Cafule kabel USB pro lightning
- Délka: 300 cm
- Barva: červená / černá
- Výstupní proud: až 2 A
- Přenos dat: 480 Mb/s
- Povrchová úprava: hliník, nylon, TPE
- Kompatibilita: Zařízení Apple s konektorem Lightning
- Kód výrobce: CALKLF-R91
Výhody
Díky proudu 2 A a silným měděným vodičům uvnitř kabelu zaručuje bezpečnou obnovu energie.
Přenos dat 480 Mb/s. Oboustranný konektor zvýší životnost zásuvky v zařízení a zajistí pohodlí při připojování kabelu.
Nejkritičtější místo každého kabelu - spoj mezi kabelem a zástrčkou - bylo dodatečně zesíleno, aby se zabránilo jeho zlomení.
Kabel je uložen v robustním textilním opletení. Řídicí čipová sada přizpůsobuje proud zařízení a chrání jej před poškozením.
Součástí balení - pásek na suchý zip pro snadné uložení kabelu.
Povrchová úprava kabelů
Kabel je vybaven elegantními a robustními zástrčkami, které jsou odolné proti oděru a oxidaci.
Opletená tkanina z nylonových vláken pevně omotaná kolem kabelu poskytuje dodatečnou ochranu, pružnost a odolnost.
Konstrukce pomáhá omezit třepení a zvyšuje odolnost, takže se snadno vyrovná s každodenním používáním.
Nejcitlivější místo každého kabelu - spojení mezi kabelem a zástrčkou - bylo navíc zesíleno pružným PVC.
Organizace s páskem
Stylový akcent pomáhá nejen se vzhledem, ale také s udržováním pořádku. Už žádné nepřehledné kabely na pracovním stole nebo sahání do tašky pro zamotaný kabel.
3 metry dlouhý kabel - tato velikost vám dává naprostou volnost pohybu, ať už příslušenství používáte doma nebo například v autě.
Zabezpečení
Kabel se stará také o telefon a baterii. Díky vylepšené technologii inteligentního nabíjení zabraňuje přebíjení smartphonu, poskytuje stabilní proud a pomáhá prodlužovat životnost baterie.
Zařízení můžete během nabíjení volně používat bez obav z jeho poškození. - Umožňuje bezproblémovou práci s jakýmkoli zařízením s konektorem Lightning.
Inteligentní řídicí systém zjišťuje parametry zařízení a podle toho upravuje jeho výkon.
Má několik úrovní ochrany - proti přebití, vybití, přepětí, přehřátí, nadproudu, zkratu a elektromagnetickému poli. Kompletní ochrana příslušenství i telefonu.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.