Baseus GaN5 Pro rychlonabíjecí adaptér 2x USB-C + USB-A 65W bílá
1 300 Kč
967 Kč
800 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Baseus GaN5 Pro rychlonabíjecí adaptér
EAN: 6932172617516
Výkonné rychlé nabíjení
Technologie GaN5 zvyšuje rychlost nabíjení o 16,67 %.
Podporuje protokoly PD3.0, QC3.0, SCP, AFC a PPS.
Nabíjí Apple zařízení ze 14 na 50 % za 30 minut.
AppleBook Air nabití na 39 % za 30 minut.
Podporuje rychlé nabíjení Samsung (45 W).
Nabíjí až 3 zařízení současně.
Technologie BPS II rozděluje energii mezi zařízeními.
Bezpečnost především
Víceúrovňová ochrana proti přepětí, nadproudu, přebití, rušení, sníženému napětí a zkratu.
Teplotní čidlo BCT zvyšuje účinnost chlazení o 13 %.
Pokles teploty o 10 °C pro ochranu před přehřátím.
Řada certifikátů dokládá spolehlivou kvalitu.
Promyšlený design
Vyrobeno z měkkých a k pokožce šetrných materiálů.
Velikost modelu CCGP120201 byla zmenšena o 55,7 %.
Hmotnost zařízení nižší o 41,7 %.
Délka nabíječky Baseus je pouhých 61 mm.
Modrý indikátor informuje o provozu zařízení.
Sada obsahuje kabel USB-C/USB-C (100 W).
Společník na cesty
Malé rozměry a nízká hmotnost pro snadnou přenositelnost.
Střídavé napájení od 100 do 240 V splňuje mezinárodní normy leteckých společností.
Široká kompatibilita
Nabíjí notebooky Apple, Huawei, Xiaomi, Lenovo a Dell.
Nabíjí tablety a telefony Apple, Huawei, Xiaomi a Samsung.
Nabíjí herní konzole Switch a Switch Dock.
Technické specifikace
- Výrobce: Baseus
- Model: CCGP120201
- Výkon: 65 W (max.)
- Rozsah vstupního napětí AC: 100 až 240 V, 50;60 Hz, 1,5 A (max.)
- Výstupní proud USB-C1: 5 V - 3 A (15 W); 9 V - 3 A (27 W); 12 V - 3 A (36 W); 15 V - 3 A (45 W), 20 V - 3,25 A (65 W) max.
- USB: 5 V - 3 A (15 W); 9 V - 3 A (27 W), 12 V - 3 A (36 W), 20 V - 3 A (60 W) max;
- USB-C1 + USB-C2: 45 W + 30 W max; USB-C1 + USB: 45 W + 18 W max; USB-C2 + USB: 5 V/3 A (15 W) max; USB-C1 + USB-C2 + USB: 45 W + 15 W max.
- Rozměry: 98 x 36,3 x 32 mm
- Hmotnost: 120,8 g
- Materiál: PC
- Barva: Bílá
- Kabelové konektory: USB-C/USB-C
- Materiál kabelu: TPE
- Napětí kabelu: 5 A
- Proud kabelu: 100 W
- Délka kabelu: 1 m
Obsah balení:
- Síťová nabíječka Baseus
- Kabel USB-C/USB-C
- Uživatelská příručka
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.