AXAGON ACU-DPQ65, GaN nabíječka do sítě 65W, 3x port (USB-A + dual USB-C), PD3.0/QC4+/PPS/Apple, černá
849 Kč
779 Kč
644 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AXAGON ACU-DPQ65, GaN nabíječka do sítě 65W
Univerzální cestovní nabíječka pro až tři zařízení současně.
Poskytuje celkový výkon 65W, ideální pro notebooky, telefony a další mobilní zařízení.
GaN technologie
Nová GaN technologie umožňuje vysoký výkon v ultra kompaktní velikosti.
Nabíječka je vybavena standardním USB-A konektorem a dvěma oboustrannými USB-C konektory.
Technologie rychlého nabíjení
Technologie Quick Charge 4+ umožňuje až 4x rychlejší nabíjení telefonů.
Power Delivery 3.0 podporuje moderní telefony i notebooky.
Inteligentní funkce
Funkce AIC automaticky zvolí optimální rychlost nabíjení.
Funkce CC zajišťuje stabilní průběh nabíjení.
Ochrana a bezpečnost
Chrání adaptér proti podpětí a přepětí na vstupu.
Pokročilý systém ochran chrání nabíjené zařízení před poškozením.
Kompaktní a elegantní design
Velikost nabíječky je o třetinu až polovinu menší než u klasických adaptérů.
Bílá LED signalizuje provoz nabíječky.
Vstup a výstupy
Vstupní napětí AC 100V-240V / 50-60 Hz, dvoukolíková euro vidlice.
Tři výstupy: 1x USB type A port, 1x USB type C port PD2, 1x USB type C port PD1.
Maximální výkon
Maximální výkon QC portu 30W, maximální výkon PD2 portu 33W, maximální výkon PD1 portu 65W.
Celkový maximální výkon 65W, celkový maximální proud 5A.
Podporované technologie nabíjení
Podporuje QC2.0, QC3.0, AFC, FCP, SCP, PE+, SMART nabíjení, PD 2.0, PD 3.0, QC2.0, QC3.0, QC4+, AFC, FCP, PE+, PSS 3.3-11V/3A, rychlé nabíjení Apple.
Kompatibilita
Kompatibilní se zařízeními Apple iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Honor, Xiaomi, Lenovo, HP, Dell a dalšími.
Rozměry a hmotnost
Rozměry těla napáječe 103 x 36 x 32 mm, hmotnost: 118 g.
Balení
Balení obsahuje nabíječku a multijazyčný manuál.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.